تولید و فروش انار سرخ صادراتی

تولید و فروش انار سرخ باکیفیت صادراتی همواره یکی از دغدغه های مهم باغداران ایران می باشد چرا که در این بین مشکلاتی همچون خشکسالی، سرمازدگی و کرم گلوگاه به عنوان مخرب ترین آفت انار مانع از تولید انار مرغوب شده و در کار کشاورزان اختلال ایجاد کرده است.

انار سرخ صادراتی

خاستگاه اصلی انار سرخ در ایران می باشد لزا با توجه به میزان تقاضای بالا برای خرید این محصول در کشورهای آسیایی و هم چنین اروپایی خصوصا اروپای شرقی میتوان از این ظرفیت فوق العاده جهت صادرات انار سرخ با قیمت مناسب سود برد.

در سال های اخیر مشکلاتی همواره کشاورزان را با دردسرهای زیادی مواجه کرده است و صادرات این میوه خوش طعم با کاهش چشمگیری رو به رو بوده است که در ادامه به این مشکلات می پردازیم:

  1. سرمازدگی باغات انار خصوصا باغات انار شهر ساوه به عنوان یکی از قطب های تولید انار
  2. خشکسالی و کمبود آب هم چنین عدم بارش کافی باران
  3. خسارت های زیاد وارد شده بر باغداران توسط کرم گلوگاه
  4. عدم ثبات نرخ ارز در ایران
  5. تورم بالای داخلی
  6. مشکلاتی نظیر یارانه های صادراتی که در روند صادرات تاثیر منفی گذاشته است
  7. عدم دانش کافی برای شناسایی بازارهای هدف و هم چنین چگونگی بسته بندی متناسب با بازار هدف.

انار سرخ صادراتی

تولید انار سرخ

انار سرخ در ایران به میزان بسیار بالایی تولید می شود هر چند در سالیانه گذشته از میزان تولید این محصول کاسته شده اما با این حال تولید انار سرخ همچنان در ایران بسیار گسترده است.

سیب سمیرم نیز از جمله محصولاتی است که در کشور به خوبی تولید می گردد و بسیار با کیفیت نیز می باشد.

در این بین کشورهای ترکیه و افغانستان با افزایش تولید انار، خود را به عنوان رقیب جدی ایران مطرح کرده اند خصوصا کشور ترکیه که با سیاست گذاری درست توانسته در این امر بسیار موفق باشد.

تولید انار سرخ

فروش انار سرخ

فروش انار سرخ در ایران رایج تر از انواع دیگر انار است چرا که هم طعم بی نظیری دارد و هم از ظرفیت صادراتی بالایی برخوردار است لذا انتظار می رود تولید این محصول در ایران افزایش پیدا کند.
با کمتر شدن تولید انار سرخ در ایران قیمت این محصول هم با رشد زیادی رو به رو بوده است هم چنین تمایل تجار خارجی برای خرید انار ایران در تناژ بالا هم مزید بر علت شده است.

پوست انار به دللی رنگ قرمزی که دار در صنایع آرایشی و بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش انار سرخ

تولید و فروش انار سرخ صادراتی

انار سرخ صادراتی از لحاظ ظاهر و طعم برای صادرات بسیار ایده آل است و یقینا خریداران خارجی که تا به حال آن را امتحان نکرده اند با چشیدن طعم آن شیفته آن خواهند شد و برای خرید انار سرخ صادراتی حاضرند پول خوبی پرداخت کنند.

تولید و فروش انار سرخ در ایران برای صادرات نیازمند بازاریابی بسیار قوی است تا بتوان مشتری های خارجی را برای همکاری با تولیدکنندگان و خرید انار ایران ترغیب شوند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما