نرخ خرید انار صادراتی از کشاورز

نرخ خرید انار صادراتی از کشاورز در فصل برداشت بسیار ارزانتر از قیمت خرید انار از مراکز عرضه انار و هم چنین شرکت های پخش انار یا خرید از میادین تره بار است لزا بهتر است خریداران با تولیدی های معتبر که خود تولیدکننده انار هستند یا مستقیما با باغداران در ارتباط هستند، خرید کنند.

انار به سبب طعم بی نظیر و ماندگاری بالایی که دارد در بازار داخلی و صادراتی خریداران زیادی دارد که به صورت عمده این محصول را خریداری می کنند.

خواص انار

  • در درمان کم خونی بسیار موثر است
  • گردش خون را تسریع می بخشد
  • برای سالمندان جهت جلوگیری از فراموشی بسیار توصیه می شود
  • سیستم ایمنی بدن را فعالتر می سازد
  • فشار خون را متعادل می سازد
  • خطر ابتلا به سرطان را کاهش می یابد.
انار سرشار از آنتی اکسیدان بسیار قوی است و این آنتی اکسیدان  به سلامت قلب کمک زیادی میکنند.

 

خواص انار

خریداران انار ایران

تجار و شرکت های خارجی اصلی ترین خریدار انار ایران هستند که هر ساله حجم زیادی از مرغوب ترین انار ایران را خریداری و سپس به کشورهای کره، روسیه، عراق، امارات، قطر، ارمنستان، گرجستان، هلند، آلمان و … ارسال می کنند لزا در این بین به دلیل قیمت مناسب انار ایران و کاهش ارزش پول ملی هم چنین دستمزد بسیار اندک کارگران ایرانی به نسبت کارگران سایر کشورها، سود بسیار مناسبی عاید آنها می شود.

[highlight color=”green”]طبق آمار ارائه شده دستمزد هر 40 کارگر ایرانی با دستمزد یک کارگر در کشورهای دیگر برابری می کند و این در صورتی است که حقوق حداکثری به کارگران در ایران تعلق بگیرد که این آمار خود گویای حقیقت گفته شده است.[/highlight]

از دیگر خریداران انار ایران، کارخانه های فرآوری انار مثل کارخانه های تولید رب انار، کارخانه های تولید آب انار و کارخانه های تولید کنسانتره انار و لواشک انار هستند که به نسبت مقدار زیادی از انار کیفیت پایین ایران را خریداری میکنند.

خریداران انار ایران

نرخ خرید انار صادراتی

نرخ خرید انار صادراتی در ایران تفاوت هایی دارد که ناشی از تفاوت در کیفیت و کمیت انار هم چنین تفاوت در نوع بسته بندی انتخاب شده برای انار صادراتی دارد اما در مجموع نرخ انار صادراتی به نسبت انواع دیگر انار بالاتر است لزا خریداران همیشه تمایل دارند جنس مرغوب خریداری کنند پس باید برای جنس باکیفیت هزینه بیشتری هم داشته باشند.

عمده خریداری کردن انار صادراتی در حجم های بسیار بالا نیز میتواند در کاهش قیمت ها تاثیر داشته باشد.

نرخ خرید انار صادراتی

خرید انار صادراتی از کشاورز

به هنگام برداشت انار، خرید انار صادراتی مرغوب از کشاورز با قیمت مناسب امکان پذیر می باشد و شما می توانید بدون واسطه هر نوع اناری را در دسترس خود ببینید و بهترین رقم را متناسب با بازار هدف خود انتخاب کنید.

اگر به دنبال تهیه انار صادراتی با ارزانترین قیمت هستید، شرکت کشت و صنعت آی نار می تواند با مشاوره های خود شما را در این امر مهم همراهی کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما