نرخ خرید آب انار شیراز

اگر بخواهیم از نرخ خرید آب انار شیراز مطلع شویم، بهترین راه مراجعه به فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده انواع آب انار است. آب انار تولید شده در ایران غالبا در سردخانه ها نگه داری میشود ولی این محصول قابلیت نگه داری در دمای معمولی را هم دارد در صورتی که به هیچ وجه درب آن را باز نکنیم و هوا به آن نرسد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آب انار شیراز از بهترین کیفیت برخوردار است در ضمن خیلی هم خوش طعم است و خوردن آن باعث ایجاد حس بسیار خوبی در انسان میشود و این محصول به طور ارگانیک و بهداشتی بدست می آید.

آب انار دارای مقدار زیادی قند، ویتامین ث، پروتئین و … است که باعث شده از فعالیت آنتی اکسیدانی بالایی برخوردار باشد لزا این خاصیت از بروز سرطان و بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری به عمل می آورد.

آب انار را میتوان با نرخ مصوب از این مجموعه درخواست کنید.

نرخ خرید آب انار شیراز در سراسر کشور

فروشگاه هایی که به صورت اینترنتی دایر شده اند و مشغول به فعالیت هستند، غالبا برای سراسر کشور نرخ ثابتی در نظر میگیرند و بعد مسافت تاثیری در قیمت محصولات آن ها ندارد لزا این یک مزیت خوب برای این روش از تجارت به حساب می آید.

برای اطلاع از قیمت خرید آب انار شیراز در شهر خود میتوانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

نرخ خرید آب انار شیراز در سراسر کشور

 

1

  1. سلام بنده موسوی دارنده مجموعه یاقوت ایران زمین هستم ،من در زمینه انار شهرضا(انار آمنه خاتونی)کمیاب ترین انار ایران فعالیت میکنم،مجموعه ما در سال حدود ۶۵هکتار مزرعه انار را از نظارت تا برداشت و فروش و صادرات و صنایع تبدیلی(آب انار ،رب انار ، روغن هسته انار….انجام میدهیم لطفا در صورت امکان مجموعه ما را هم به تامین کننده های خود اضافه کنید تا از نظر کیفیت با کیفیت ترین نوع انار در دنیا را هم ارائه داده باشید و ماهم از تبلیغات شما نه برای فروش چون ما محصولاتمان پیش خرید میشوند جهت معرفی این نوع انار با کیفیت ولی گمنام به مردم میباشد دلیل گمنامی این انار این بوده که سالیانی دراز کل انار این منطقه توسط چند نفر به خارج از کشور صادر میشده وحتی انار آبگیری هم وارد بازار داخلی نمیشده،ولی هدف ما به غیراز بحث فروش بحث یرندیگ و معرفی این نوع انار هست
    شماره همراه ۰۹۱۳۵۸۸۲۳۰۲
    لینک عضویت در گروه وات ساپ یاقوت ایران زمین?
    https://chat.whatsapp.com/HCEub84H3FLI9XNrksUdrK

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما