مرکز تولید انواع دانه انار

آیا از نحوه تولید انواع دانه انار اطلاعاتی دارید؟ با انواع دانه انار آشنایی دارید؟ مرکز تولید انواع دانه انار کجاست؟ انواع دانه انار را میتوانید به صورت دست اول با قیمت تولید از مرکز تولید این محصول با قیمتی فوق العاده درخواست و تهیه نمایید.

انواع دانه انار

  1. دانه انار خشک
  2. دانه انار فریزشده

دانه انار خشک برای تزئینات بر روی انواع آب میوه ها، بستنی ها هم چنین در شوریجات و ترشی جات، خصوصا تهیه آب انار استفاده می شود.
این نوع دانه انار معمولا با قیمت بیشتری به نسبت دانه انار فریز شده در بازار خرید و فروش میگردد.

دانه انار فریز شده دارای ماندگاری کم تری است و باید در یخدان ها و یا سردخانه ها نگه داری شود تا بتواند ویژگی های اولیه خود خصوصا میزان آبدار بودن را حفظ کند.

 

انواع دانه انار

 تولید انواع دانه انار

برای تولید دانه انار یا ناردانه به دو روش میتوان اقدام کرد:

  1. تولید دانه انار با دستگاه دانه گیری انار
  2. تولید به روش سنتی

در روش اول باید اقدام به خرید دستگاه دانه انار کن صنعتی یا نیمه صنعتی بسته به میزان حجم کار کنیم، اگر تولیدی ما کوچک است استفاده از دستگاه انار دانه کنی نیمه صنعتی مقرون به صرفه تر و کافی خواهد بود سپس با دستگاه دانه ها را جدا سازی کرده و یا آن ها را فریز کنیم یا در زیر آفتاب اقدام به خشک کردن آنها کنیم.

در روش سنتی و استفاده از نیروی انسانی کار به مراتب سخت تر و زمان بر میشود و نیروی انسانی در وهله اول دانه ها را از میوه انار جدا کرده و سپس با توجه به نیاز آن ها را در فریز یا زیر آفتاب قرار می دهند.

 

 تولید انواع دانه انار

مرکز تولید انواع دانه انار

دانه انار چاشنی بسیاری از تولیدی ها و رستوران ها بوده و دارای طعم منحصر به فردی است که با زائقه ما ایرانی ها بسیار سازگار است.

این محصول دارای طعم های شیرین، ترش و ملس بوده و طعم ملس آن در بین خریداران طرفداران بیشتری را دارد

دانه انار در مراکز تولید به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رسد و خریداران میتوانند به صورت عمده و جزئی این محصول را از مرکز تولید دانه انار تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما