قیمت بهترین انار قرمز در بازار

آیا با قیمت بهترین انار قرمز آشنایی دارید و یا می دانید بهترین ارقام انار قرمز در کجا کاشت می شود؟ در ایران بیش از 700 نوع انار وجود دارد و بیشتر ارقام آن دانه قرمز هستند.
از باکیفیت ترین نوع انار سفید میتوان به انار خفر شیراز اشاره کرد که شهرت خاصی دارد.
انار ساوه، انار نی ریز، انار فردوس مشهد و انار شهسوار از معروف ترین انارهای دانه قرمز هستند که هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی توزیع می شود.

بهترین انار قرمز

تشخیص بهترین انار قرمز

برای تشخیص کیفیت بالای انار قرمز، جدا از معروفیت انار باید ببینید انار نسبت به ظاهرش سنگین تر به نظر برسد و همچنین پوست آن شفاف و نازک و بدون ترک خوردگی باشد.
برای اطلاع از قیمت بهترین انار قرمز می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تشخیص بهترین انار قرمز

قیمت انار قرمز در بازار

انار دارای دانه هایی با 4 رنگ، قرمز، مشکی، صورتی و سفید است که غالب انارهای تولیدی در ایران به رنگ قرمز می باشد.
انارهای دانه مشکی و دانه سفید که طعم شیرین دارند، تولید بسیار اندکی در ایران دارند لزا با قیمت های بالایی به فروش می رسد.

قیمت انار قرمز در بازار ایران به مراتب ارزان تر از بازار سایر کشورها است چرا که برای صادرات نیاز به پرداخت هزینه های جانبی بیشتری از قبیل، هزینه حمل و نقل، کارتن و بسته بندی، مجوزهای مربوطه و … به این قیمت اضافه خواهد شد.

قیمت بهترین انار قرمز در بازار صادراتی در سال 98 از 6000 تومان تا 9000 تومان بسته به کیفیت و نوع بسته بندی خرید و فروش می شود.

قیمت انار قرمز در بازار

 قیمت بهترین انار قرمز در بازار

معمولا بهترین انارهای ایران با هر رنگ دانه ای که باشند، مورد توجه مشتریان خارجی قرار میگیرند و با نرخ بالاتری به فروش میرسند.
بهترین انار قرمز در بازار در شهرهای مختلف ایران پرورش داده میشود که در بین رقم های انار، میتوان به انار رباب، انار ملس ممتاز و انار شیشه کپ اشاره داشت که معروف ترین نمونه های صادراتی انار در ایران هستند لزا نرخ فروش آن در بین انواع انار بالاتر میباشد.

در بازار داخلی و در میادین تره بار نیز انار لوکس به فروش می رسد چرا که در شهرهای پرجمعیت، مغازه های لوکس فروش، بهترین انار قرمز و مشکی را خریداری می کنند و با قیمت های بالاتری به صورت جزئی به فروش می رسانند.

 قیمت بهترین انار قرمز در بازار

مشخصه های انار قرمز ایران

انار قرمز معمولا دارای رنگ آریل قرمز پررنگ با طعم ملس است که در صورت رسیدگی کامل طعم آن به شیرین متمایل و رنگ دانه های آن به مشکی تبدیل میشود.

بریکس انار قرمز بسته به کم رنگ یا پررنگ بودن انار، از 14 تا 17 متغیر بوده و انارهای دانه مشکی بریکس بالاتر از این مقدار را دارا می باشند.
هر چه بریکس انار بالاتر رود، طعم انار بهتر و مشتری پسندتر میگردد.

انار قرمز در باغات از حدود 200 گرم تا حدود 500 گرم و حتی بالاتر دیده میشود که انار 250 تا 500 گرم به بازارهای صادراتی ارسال میگردد اما غالبا برای صادرات انار باید در رنج 300 تا 500 گرم باشد.
انار 200 تا 300 گرم نیز به بازارهای داخلی ارسال میگردد یا به کارخانه های فراوری انار برای تهیه رب انار، آب انار، کنسانتره انار و سایر مشتقات انار ارسال میشود.

مشخصه های انار قرمز ایران

مشتری پسندی انار قرمز در بازار داخلی و صادراتی

انار قرمز به سبب قیمت مناسب تری که دارد، از محبوب ترین انارهای ایران می باشد و به خاطر اینکه در تناژ بالا تولید میگردد، به صورت عمده خرید و فروش میگردد.

طعم بی نظیر این نوع انار و ظاهر فوق العاده جذاب آن برای مشتریان بسیار خاص است و آنها را ترغیب می کند که این نوع انار را خریداری کنند.
انار قرمز به بازار کشورهای مختلف ارسال میگردد که سهم کشورهای آسیایی بیشتر است و در بین این کشورها، کره، مالزی، روسیه، ارمنستان، عراق، امارات، عمان، کویت و قطر مهم ترین خریداران این نوع انار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما