قیمت انار نیریز 98

قیمت انار نیریز در سال 98 چه تفاوتی با قیمت انار نیریز در سال 97 دارد؟ چه عواملی باعث تغییر قیمت انار در سال 98 شده است؟ از چه مراکزی می توان انار مرغوب نیریز را با قیمت مناسب تهیه کرد؟

انار نیریز یکی از مرغوبترین انواع انار در کشور است و با توجه به سطح زیر کشت باغات انار در این شهر، حجم زیادی از انار این شهر به کشورهای دیگر صادر می گردد و با ارزآوری رونق اقتصادی این شهر را به همراه دارد.

قیمت انار نیریز صادراتی

طبق آمار کره و روسیه بزرگترین خریداران انار ایران به حساب می آیند و روسیه به دلیل دسترسی به انواع حمل و نقل ریلی، زمینی و دریایی با ایران شرایط مطلوب تری برای همکاری با کشور ایران دارد.

تاجران و شرکت های خارجی برای اینکه بتوانند از سود بهتری برخوردار باشند، می بایست با مجموعه هایی همکاری کنند که انار صادراتی را به صورت دست اول و با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار می دهند.
با این کار هم کیفیت انار خریداری شده بالاتر می رود و هم با توجه به تخصص این مجموعه ها، کیفیت بسته بندی برای بازار هدف مناسب تر خواهد بود.

قیمت انار نیریز صادراتی

قیمت انار نیریز در سال 97 و 98

قیمت انار در سال 97 به نسبت سالهای گذشته از رشد خوبی برخوردار بود چرا که میزان تولید انار به سبب سرمازدگی باغات انار برخی مناطق از جمله ساوه، کاهش یافته بود.

اما قیمت انار در سال 98 با توجه به بالاتر رفتن کیفیت انار و مطلوب بودن راه های صادرات انار، قیمت انار با افزایش رو به رو بود.
یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت انار 98، ورود تاجران و شرکت های خارجی و تمایل این گروه ها به خرید انار نیریز به عنوان مرغوبترین انار ایران بوده است.

با بالاتر رفتن دانش باغداران و افزایش کیفی انار باغات نیریز انتظار میرود سال های آینده میزان صادرات انار بیش از گذشته شود و شهرهای بیشتری از ایران به پرورش این محصول بینظیر اقدام کنند.

خریداران میتوانند با مراجعه به مراکز تولید و پخش انار و شرکت های صادرکننده انار با قیمت مناسب این میوه را در حجم و بسته های دلخواه سفارش دهند.

قیمت انار نیریز در سال 97 و 98

توزیع کنندگان انار نیریز در کشور

انار مرغوب ایران از جمله محصولاتی است که در داخل و خارج از کشور از محبوبیت بالایی برخوردار است و در ایران خصوصا در ایام نزدیک به شب یلدا و در خارج در روزهای منتهی به کریسمس میزان خرید این میوه به شدت بالا میرود لزا انار میزان توزیع بالایی دارد.

توزیع کنندگان انار ارزان قیمت در ایران اقدام به برقراری ارتباط مستقیم با کشاورزان تولیدکننده این محصول داشته اند تا بتوانند خریدی بدون واسطه را برای خریداران فراهم نمایند.

قیمت خرید انار از کشاورز مطلوب بوده و با توجه به نوع و کیفیت انار تعیین میشود اما طبیعتا این نوع خرید برای مشتریان بسیار مناسبتر و سودمندتر خواهد بود.
قیمت جهانی انار با توجه به پایین بودن ارزش پول کشور، تا چندین برابر نرخ انار در ایران می باشد لزا همین موضوع اصلی ترین دلیل تجار و خریداران خارجی برای خرید انار از ایران است هم چنین پایین بودن هزینه های جاری از جمله هزینه های نیروی انسانی و کارتن های بسته بندی نیز مزید بر علت میشود که قیمت نهایی انار ایران بسیار مطلوب باشد.

توزیع کنندگان انار نیریز در کشور

عرضه عمده انار نیریز در سراسر کشور

استفاده از سیستم گسترده پخش اینترنتی انار نیریز در ایران سبب شده این میوه در همه نقاط کشور به راحتی در دسترس باشد همچنین ایجاد نمایندگی های پخش انار در شهرهای پرجمعیت نیز راه کار دیگری است که میتواند پخش سراسری انار را سهولت بخشد.

شرکت کشت و صنعت آی نار با ایجاد شبکه های گسترده فوق در کشور مرغوبترین انار نیریز را با قیمت ارزان به مشتریان به صورت عمده عرضه می دارد هم چنین عرضه عمده انار نیریز را به کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای خزر و کشورهای عربی را انجام میدهد.

عرضه عمده انار نیریز در سراسر کشور

فروش انار نیریز به قیمت خرید از کشاورز

شرکت آی نار با ارتباط مستقیم با باغداران شهرهای نی ریز و ساوه، باکیفیت ترین انواع انار را با قیمت مناسب عرضه میدارد.
این روش عرضه میتواند رضایت حداکثری مشتریان داخلی و خارجی را به همراه داشته باشد چرا که هیچ خریداری دوست ندارد از واسطه ها خرید کنند و هزینه ی زیادی تری پرداخت کنند.

فروش عمده انار نیریز به صورت اینترنتی نیز انجام میشود و با این کار عرضه انار نیریز راحت تر و در دسترس تر خواهد بود لزا هر خریداری از هر جای کشور میتواند این نوع انار را سفارش دهد.

فروش انار نیریز به قیمت خرید از کشاورز

فروشندگان انار رباب نیریز

به سبب اینکه انار رباب نیریز بهترین و مرغوبترین نوع انار صادراتی در کشور به حساب می آید لزا فروشندگان این نوع انار بسیار زیاد خواهد بود.
حجره داران، میادین تره بار فروشی سراسر کشور، خرده فروشی های عرضه کننده انار، فروشگاه ها و … تعدادی از فروشندگان انار رباب نیریز هستند.

انار رباب از ممتازترین رقم های انار در کشور است که دارای پوستی مقاوم به رنگ قرمز است همچنین دانه های آن اغلب به رنگ قرمز و گاهی به رنگ مشکی است که طعمی فوق العاده دارد.

فروشندگان انار رباب نیریز

عوامل موثر بر قیمت انار نیریز

برخی از عوامل به صورت مستقیم و برخی دیگر به صورت غیر مستقیم بر قیمت انار ایران و قیمت انار نیریز تاثیر می گذارند که در ادامه به برخی از این عوامل اشاره خواهیم کرد:

  1. میزان کیفیت انار
  2. میزان در دسترس بودن انار
  3. تازه بودن انار
  4. میزان تقاضا برای خرید انار
  5. میزان تولید سالیانه انار 
  6. متناسب بودن یا عدم تناسب عرضه و تقاضا
  7. میزان حجم سفارشات صادراتی 
  8. نوع عرضه انار

با تغییرات در موارد اشاره شده، قیمت انار دچار نوسانات میشود که گاه این نوسانات کوتاه مدت و گاه بلند مدت خواهند بود و فروشندگان و خریداران انار را دچار سردر گمی خواهند کرد.

عوامل موثر بر قیمت انار نیریز

بزرگترین بازار فروش انار در کشور

فروش انار در ایران به صورت آنلاین و به روز و یا روش سنتی انجام میشود که هر کدام از این دو روش دارای معایب و مزایایی هستند که به آن اشاره می کنیم.

در ابتدا به روش عرضه اینترنتی اشاره می کنیم که در اینده تبدیل به بزرگترین بازار فروش و صادرات انواع انار خواهد شد.
برخی از مزایا و ویژگی های عرضه آنلاین انار را در ادامه می آوریم:

  • سرعت بالا
  • دسترسی فوق العاده
  • تنوع زیاد
  • قیمت دست اول
  • امنیت مطلوب
  • دریافت مشاوره رایگان 
  • کیفیت بالای عرضه محصول

با شکل گیری وب سایت های فروش انار، این امکان برای تمامی خریداران فراهم شده که هر نوع انار را در هر حجمی به راحتی خریداری کنند و با این روش خرید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما