قیمت انار صادراتی نی ریز

قیمت گذاری انار صادراتی نی ریز براساس کیفیت این محصول در بازار تهران و یا کلان شهرهای دیگر توسط بازرگانی های صادرکننده تعیین می شود.
نی ریز به عنوان تولیدکننده برتر انواع انار در ایران، صادرکننده انواع انار به بسیاری از کشورهای دنیا بوده و در کشورهای خارجی به یک برند معروف تبدیل شده است.

بهترین انواع انار تولیدشده در نی ریز در درجه اول انار رباب پوست قرمز بوده و در درجه های بعدی انار بریت، میخوش، نادری و اتابکی است که هر یک به تفکیک کیفیت و بازار پسندی دارای قیمت مخصوص به خود است.

قیمت انار صادراتی نی ریز در بازار خارجی

غالبا تعیین قیمت محصولات تولید شده در نی ریز توسط تجار و بازرگانی های معتبر صادرکننده در این استان انجام می شود هم چنین بازاریان پایتخت هم در تعیین قیمت نقش سازنده ای دارند.

[highlight color=”yellow”]در بین انواع انار نی ریز، انار رباب و انار دانه مشکی گران قیمت ترین انواع انار بوده چرا که در بازار صادراتی تقاضا برای این محصول بسیار بالاست.[/highlight]

بعضی کشورها در انتخاب محصول کیفیت محور هستند و بعضی دیگر قیمت محورند و قیمت برای آن ها از کیفیت اهمیت بیشتری دارد، غالبا کشورهای اتحادیه اروپا کیفیت محورند اما کشورهای همسایه ایران و حوزه خلیج فارس و آسیای میانه و شرقی از نوع قیمت محورند.

قیمت انار صادراتی نی ریز در بازار خارجی

مجموعه آی نار بهترین انار صادراتی نی ریز را با قیمت مناسب برای خریداران مهیا کرده و آمادگی همکاری با شما عزیزان را دارد.

قیمت انار صادراتی

آیا می دانید چه فاکتورهای مهمی در تعیین قیمت انار نقش دارند؟ علت نوسانات قیمت انار چیست؟
در ادامه به برخی فاکتورهای تعیین کننده قیمت انار اشاره می کینم:

  • میزان عرضه و تقاضای بازار داخلی و خارجی
  • کیفیت انار تولیدی
  • کشش بازار داخلی و خارجی
  • نوع سورتینگ و بسته بندی انار
  • بعد مسافت مقصد
  • نوع خرید انار(بی واسطه یا با واسطه)
  • نوع رقم انار خریداری شده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما