قیمت انار صادراتی فردوس

قیمت انار صادراتی فردوس براساس شاخصه های مختلفی دچار نوسان و تغییر می شود. انار صادراتی فردوس با طعم های متنوع و در کیفیت های مختلف توسط گروه تولیدی و بازرگانی انار ایران به صورت روزانه اعلام می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انار فردوس در بین خریداران انار بسیار محبوب است و حتی در بازارهای بین الملی صادراتی هم شناخته شده است. قیمت انواع انار فردوس هم به کیفیت و نوع انار و هم به نوع بسته بندی وابسته است.

 

خرید انار صادراتی فردوس

فردوس بعد از نی ریز و ساوه سومین تولیدکننده انار در ایران شناخته می شود. مهم ترین نوع انار این شهر، انار شیشه کپ است که این نوع انار یکی از بهترین و مرغوب ترین انارهای صادراتی ایران به حساب می آید.

بزرگ ترین خریداران انار صادراتی فردوس کشورهای کره جنوبی و حوزه خلیج فارس هستند که سالیانه مقدار قابل توجهی از انار فردوس را خریداری می کنند.

با توجه به تولید انبوه انار در فردوس، صنایع مرتبط با انار مثل کنسانتره انار، شرکت بسته بندی و سورتینگ برای صادرات، سردخانه های نگه داری انار و دانه انار و … اشاره کرد.

از انواع دیگر انار فردوس می توان به ملس، پوست سیاه و یزدی اشاره داشت. طعم عالی و ماندگاری بالا از مهم ترین ویژگی های انار فردوس به حساب می آید و تا 3 ماه به دور از سردخانه می توان آن را نگه داری کرد.

خرید انار صادراتی فردوس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما