قیمت انار صادراتی شیراز

قیمت انار صادراتی شیراز در کشورهای خارجی چگونه است؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت انار صادراتی مرغوب با قیمت های بالا در بازار کشورهای مختلف به فروش می رسد و متقاضیان زیادی دارد

[toggle title=”آفر ویژه مشتریان خاص” state=”open”]مشتریانی قدیمی و مشتریانی که سابقه چندین بار خرید از شرکت ما را داشته اند از طرف مدیریت شرکت با تخفیف نازل 20 درصدی رو به رو می شوند.[/toggle]

یکی از محصولاتی که بیشترین حجم صادرات را به خود اختصاص داده است، انار و مشتقات آن مثل کنسانتره انار، رب انار، آب انار و… است. علت این امر این است که ایران بزرگ ترین تولیدکننده انار در دنیا است و کیفیت انار ایرانی را هیچ کجای دنیا پیدا نخواهید کرد.

قیمت انار صادراتی

قیمت انار صادراتی به علت کیفیت خوب و طعم بی نظیر آن معمولا بسیار بالاتر از ارقام دیگر انار تعیین و خرید و فروش می شود لزا هر ساله تجار زیادی از کشورهای متقاضی به بازار ایران ورود می کنند و با تناژ بالا این محصول را به کشور مقصد صادر می کنند.

انار صادراتی شیراز

شیراز بزرگ ترین تولیدکننده انار در ایران است و تقریبا همه ی انواع انار را می توان در این استان خرید و فروش کرد. انار صادراتی شیراز بیشتر انار رباب پوست قرمز بوده که به کشورهای متعدد از جمله کشورهای آسیای شرقی و آسیای میانه صادر می شود.

بیشتر انار تولیدی شیراز به صورت تازه خوری به کشورهای کره جنوبی، چین، ژاپن، روسیه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود. از دیگر ارقام صادراتی شیراز می توان به انار شیرین شهوار، انار سیاه و میخوش اشاره داشت.

 

فروش انار یخ زده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما