فروش انار صادراتی نی ریز

آیا به دنبال خرید و فروش انار صادراتی نی ریز هستید؟ مسلما در جریان هستید که یکی از بهترین تولیدکننده های انار صادراتی شهرستان نی ریز استان فارس است.
این برند انار در دنیا هم بسیار شناخته شده است و اکثر تجار و خریداران خارجی ترجیح می دهند به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، این نوع انار را برای صادرات انتخاب کنند تا بتوانند رضایت حداکثری تمام مشتریان را کسب کنند.

اما باید انار صادراتی درجه یک را از کجا خریداری و تامین کنیم؟

خرید آنلاین انار صادراتی

سایت ها و شرکت های زیادی در کشور در امر تجارت و خرید و فروش انواع انار صادراتی فعالیت دارند، اما آیا می شود به همه ی این شرکت ها اعتماد کرد؟

سایت های معتبر امکان خرید آنلاین انار صادراتی را فراهم آورده اند و این محصول را با مناسب ترین قیمت به عرضه می گذارند. یکی از این سایت ها، سایت انار بازار است که سال هاست در این زمینه فعالیت دارد.

خرید آنلاین انار صادراتی

فروش انار صادراتی

انار یکی از میوه هایی است که در فصل پاییز به وفور در ایران یافت میشود لزا خریداران زیادی برای خرید این میوه پیش قدم میشوند اما خریداران صادراتی با حساسیت بالاتری دست به خرید این میوه میزنند و باید شرایطی فراهم شود که تشخیص دهند صادر کردن انار برایشان سود اور خواهد بود به همین جهت باید از کیفیت بالای انار صادراتی و همچنین قیمت رقابتی آن رضایت و اعتماد داشته باشند.

فروش انار صادراتی

انار نی ریز

نی ریز با بیش از 25 هزار متر مربع سطح زیر کشت انار بزرگ ترین تولید کننده انار در ایران به حساب می آید لزا ارقام متنوعی از انار در باغات این شهر تولید میشود که معروف ترین آن رقم صادراتی رباب است.
به طور متوسط در هر هکتار باغ انار 20 تا 30 تن انار برداشت میشود که البته بسته به نوع زمین و رقم انار و چگونگی پرورش و هرس انار این آمار تفاوت پیدا میکند.

انار نی ریز

صادرات انار نیریز

اولین نکته در امر صادرات هر محصولی توجه به این نکته است که آیا این محصول خریدار خارجی دارد یا خیر و اینکه کالای مربوطه کیفیت لازم برای صادرات را داراست؟

در مورد انار نیریز این نکته قابل ذکر است که این محصول خریداران خارجی بسیار زیادی از کشورهای همسایه خصوصا کشورهای روسیه، عراق، امارات و کره دارد که حجم زیادی از انار نیریز را خریداری میکنند.

هم چنین کیفیت انار نیریز در جهان زبانزد است و طعم آن نیز فوق العاده است که بعد از میل کردن آن، هر انسانی را شیفته خود می کند لزا انتظار می رود خریداران اروپایی نیز به بازار انار نیریز ورود کنند و این میوه بی نظیر را در بسته بندی های دلخواه خود خریداری نمایند.

صادرات انار نیریز

فروش انار نیریز در بسته بندی های کارتنی و پلاستیکی

در ایران معمولا انار به دو صورت بسته بندی می گردد:

  1. بسته بندی کارتنی
  2. بسته بندی سبدی از جنس پلاستیک

بسته بندی کارتنی بیشتر برای بازارهای صادراتی و بازارهای لوکس مثل بازارهای اروپا و آسیای شرقی انتخاب میشود که از لحاظ ظاهری بسیار شکیل و مشتری پسند است هر چند که قیمت بسته بندی کارتنی چندین برابر بسته بندی به صورت سبد است اما در آخر انتخاب این نوع بسته بندی در صورتی که بازار هدف از کشش بالایی برخوردار باشد، حرفه ای تر خواهد بود.

بسته بندی به صورت سبد بیشتر برای بازارهای داخلی و یا صادراتی ضعیف استفاده می گردد که مشتریان آن بیشتر به قیمت انار توجه دارند تا کیفیت انار و مشتری پسندی آن لزا اگر برای این نوع بازارها از بسته بندی کارتنی استفاده کنیم دچار اشتباه بزرگی شده ایم و در معاملات ضرر قابل توجه ای خواهیم کرد.

فروش انار صادراتی نیریز به هر دو صورت فوق انجام می گیرد و شرکت آی نار با توجه به نیاز و خواست مشتریان از هر دو نوع بسته بندی همراه با پوشش فوم استفاده میکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما