عرضه و صادرات انار درجه یک آی نار

برای عرضه و صادرات انار درجه یک ایرانی چه پروسه ای را باید طی کنیم؟ نکات مهم صادرات انار چیست؟ مراکز عمده و معتبر عرضه انار برای صادرات کدام است؟

کشور ایران عمده ترین تولیدکننده انار مرغوب در دنیا می باشد. انار ایران از لحاظ کیفیت زبان زد خاص و عام است و در دنیا بی رقیب است. برای صادرات انار می بایست کالاهای رقیب را از نظر کیفیت و قیمت آنالیز کرد و با شناخت کافی وارد بازارهای داخلی و خارجی شد تا شانس موفقیت خود را افطایش دهیم.

صادرات انار به صورت فله و بسته بندی با انجام کلیه امور گمرکی و تحویل در گمرک کشور هدف توسط شرکت آی نار امکان پذیر است.

عرضه و صادرات انار ایرانی

صادرات انواع انار مستلزم کسب مجوز از وزارت بازرگانی، گمرک، وزارت صنعت و سازمان توسعه تجارت است. عوارض صادرات انار بسته به مقادیر محصول توسط کمیسیونی متشکل از چند نهاد ذکر شده در بالا و بانک مرکزی تعیین می شود. مدت زمان تقریبی انجام تشریفات گمرکی و ارسال به کشور هدف یک هفته است.

برای کسب  اطلاعات بیشتر در مورد صادرات انواع انار با ما در تماس باشید.

عرضه و صادرات انار ایرانی

صادرات انار درجه یک شرکت آی نار

امروزه با توجه به بازار پسندی فوق العاده انار ایران در دنیا هم چنین ظرفیت ویژه ای که در ایران برای تولید این محصول وجود دارد، وجود شرکت های تخصصی صادرکننده انار درجه یک که عرضه مستقیم این محصول را با قیمت مناسبی انجام دهند بسیار ضروری می باشد لزا شرکت آی نار با دانش کافی در این زمینه و ارتباط مستقیم با باغداران نمونه کشور توانسته در امر عرضه و صادرات انار گام های مثبتی را بردارد و در جهت کارآفرینی هم بسیار موفق بوده است.
شرکت هایی هم در ایران در حوزه انار فعالیت می کنند که با واسطه این محصول را به فروش می رسانند لزا قیمت آنها بسیار گران خواهد بود و در نتیجه خریداران میلی به همکاری با این بازرگانی ها ندارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما