صادرات باکیفیت ترین انار نی ریز

همانطور که اطلاع داریم صادرات باکیفیت ترین انار نی ریز می تواند کشورمان را به جهان بشناساند و این میوه اعجاب انگیز را به عنوان کالا و محصول بی نظیر وارد و صادر کنیم.

 

[highlight color=”green”]بهترین و مرغوبترین انار نی ریز است که با صادرات این محصول اقتصاد را به سطح بالایی برسانیم چرا که زمان رسیدن انار متفاوت است و نوع دیر رس و نوع زود رس دارد که میتوان با توجه به انواع آن و زمان رسیدن صادرات آن را برنامه ریزی کرد و بهره برداری خوبی در این زمینه داشته باشیم.[/highlight]

صادرات باکیفیت ترین انار نی ریز

صادرات باکیفیت ترین انار نی ریز میتواند انار مرغوب این شهرستان را به جهانیان بشناساند و به بهترین برند انار تبدیل کند چرا که هم از لحاظ کیفیت و هم کمیت این شهرستان این ظرفیت را دارد، هم چنین مزیت بزرگ این شهرستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی بوده که در نزدیکی این شهرستان، قطب های دیگر تولید انار از جمله شهرستان های استهبان و ارسنجان واقع هستند.

صادرات باکیفیت ترین انار نی ریز

باکیفیت ترین انار نی ریز در بازار

یکی از باکیفیت ترین انواع انار در کشور انار رباب است، انواع دیگر انار از جمله: انار شیشه کپ فردوس، انار ملس ساوه و یزد، انار نادری بادرود و انار سیاب کوهدشت هم از ارقام معروف و مرغوب صادراتی به حساب می آید.

انار رباب حداکثر 4 متر از زمین ارتفاع میگیرد و به صورت متوسط در هر هکتار درخت رباب 25 تا 30 تن انار برداشت میشود که با اصلاح روش آبیاری و استفاده از تقویت کننده های طبیعی از جمله کودهای حیوانی و عدم استفاده از تقویت کننده های شیمیایی هم چنین جلوگیری از آفت زدگی انار مثل کرم گلوگاه میتوان تا صد تن در هکتار هم این نوع انار را برداشت کرد.

ارقام باکیفیت دیگری نیز در نی ریز پرورش داده میشود در مجموع اکثر ارقام انار که در ایران کشت می شود توانایی رشد و باردهی در منطقه نی ریز را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما