صادرات انار پالت بندی شده ایج

صادرات انار پالت بندی شده منطقه ایج فارس با رعایت استانداردهای بین المللی به کشورهای مختلفی از جمله عراق، روسیه، ارمنستان، گرجستان، قطر، امارات و … به صورت انبوه و با حجم بالا انجام میشود.

انار پالت بندی شده ایج

انار منطقه ایج شهرستان استهبان یکی از مرغوب ترین انواع انار تولیدی در دنیاست و این منطقه به سبب موقعیت جغرافیایی ویژه و نزدیکی به قطب های تولید انار در ایران مثل شهر نی ریز و ارسنجان می تواند در جذب مشتریان خارجی مانور زیادی بدهد و انار این منطقه به خارج از کشور ارسال گردد.

مشتریان خارجی بسته بندی های انار را در قالب پالت می خواهند چرا که وجود پالت برای محکم سازی بسته های انار بسیار ضروری است و مانع از آسیب دیدگی به آنها می شود.

انار پالت بندی شده ایج

صادرات انار پالت بندی شده ایج

صادرات انار پالت بندی شده ایج به عنوان یکی از بهترین ارقام انار صادراتی کشور به اکثر نقاط کشور و کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می گردد.

ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده انار در دنیا شناخته می شود و نیاز به معرفی و برندسازی برای جذب مشتریان خارجی نداریم لزا فقط باید سعی کنیم مشتری هایی که برای خرید انار وارد ایران می شوند را راضی نگه داریم و برای تحقق این امر باید موارد زیر را رعایت کنیم:

  1. عرضه مرغوب انار صادراتی به مشتریان
  2. عرضه انار با قیمت مناسب
  3. رعایت کامل استانداردهای تعیین شده از سازمان های ذیربط
  4. برآورده کردن تمام خواسته های کیفی مشتریان

مناطق جنوبی ایران به سبب داشتن آب و هوایی گرم و خاک حاصلخیز مناسب ترین مناطق برای تولید انار مرغوب در کشور هستند لزا استان فارس از نظر حجم تولید انار در کشور رتبه اول را دارد.

صادرات انار پالت بندی شده ایج

قیمت انار پالت بندی شده ایج

[highlight color=”yellow”]انار ایج به دلیل مرغوبیت بالا با قیمت ارزانی به فروش نمی رسد لزا اگر به دنبال تهیه انار مرغوب هستید باید مقداری بیشتر هزینه کنید و انار باکیفیت تهیه کنید.[/highlight]

قیمت فروش انار ایج به کیفیت و کمیت آن بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما