صادرات انار دانه مشکی ارزان ساوه

شرکت کشت و صنعت آی نار تولیدکننده انار دانه مشکی در ایران است و صادرات انار دانه مشکی را با قیمت ارزان و با بهترین کیفیت در بسته بندی و گرید های مختلف انجام میدهد.

باغداران سراسر کشور برای همکاری با این مجموعه و فروش مستقیم محصولات خود میتوانند با مشاورین مجموعه در تماس باشند و از روند صادرات این محصول آگاهی کسب کنند.

انار دانه مشکی صادراتی ایران

انار دانه مشکی در صورتی که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند، خریداران بی شماری از کشورهای مختلف دارد زیرا طعم این نوع انار شگفت انگیز است و همیشه در یادها خواهد ماند.

هر چه کیفیت انار دانه مشکی بالاتر رود، قیمت فروش انار دانه مشکی در بازارهای کشورهای خارجی بالاتر میرود.
ضمن اینکه چگونگی سورتینگ و کیفیت بسته بندی ها نیز در قیمت فروش انار تاثیر زیادی دارد
لزا باید بیشتر از این به بحث بسته بندی توجه شود و غفلت از این مورد مهم میتواند جایگاه ایران را در بازار انار دنیا به خطر بیندازد.

کشورهای آمریکا و ترکیه درصدد هستند که با زیباسازی بسته بندی ها و توجه به بعد بصری مشتریان بتوانند جایگاه ایران را در بازارهای کشورهای دیگر بگیرند و صادرات ایران را به حداقل برسانند.
پس شرکت های صادرکننده انار باید تلاش های بیشتری در این زمینه داشته باشند و با متدهای جدید دنیا آشنایی پیدا کنند.

انار دانه مشکی صادراتی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • سطح آن باید صاف و براق باشد
  • سطح انار باید عاری از هر گونه آفتاب سوختگی در پوست انار باشد
  • کرم گلوگاه و سایر آفات انار نباید به درون میوه انار نفوذ کرده باشند
  • در صورت آفت زدگی میوه انار، دانه های انار گندیده و سیاه میشوند
  • رنگ مشتری پسند داشته باشد
  • طعم فوق العاده ای داشته باشد
  • وزن آن به نسبت حجم آن سنگینر به نظر برسد

انار دانه مشکی صادراتی ایران

قیمت انار دانه مشکی ساوه در بازار

همه ی خریداران و فروشندگان انار در ایران بر این موضوع واقفند که قیمت انار دانه مشکی صادراتی از نرخ داخلی آن بیشتر است
چرا که:

  1. پروسه آماده سازی انار صادراتی پیچیده تر و گرانتر است
  2. کیفیت انارهای صادراتی به مراتب بهتر از نمونه هایی است که در بازار داخلی پخش میشود
  3. انارهای صادراتی دارای بسته بندی های ویژه و مطابق با استانداردهای جهانی هستند
  4. انارهای صادراتی برای رسیدن به مقصد، هزینه ی زیادی را به همراه دارد.

قیمت انار دانه مشکی در بازار ایران نیز از نمونه های دیگر انار گرانتر است چرا که تولید کمی در ایران دارد و میزان تقاضا برای آن بسیار زیاد است.

قیمت انار دانه مشکی ساوه در بازار

شرکت صادرات انار دانه مشکی

صادرات انار دانه مشکی با توجه به تعرفه هایی صورت می گیرند که شرکت های صادرکننده انار به خوبی با این تعرفه ها آگاه هستند.
شرکت صادرات آی نار ارزانترین و مرغوترین انار ایران را به کشورهای دیگر صادر میکند و این شرکت در ایران کاملا شناخته شده است.

این شرکت با توجه به اینکه خود یکی از تولیدکنندگان عمده انواع انار در ایران است، بی واسطه انار دانه مشکی و سایر انواع انار را در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار میدهد و این نوع عرضه با توجه به اینکه واسطه ای در کار نخواهد بود، قیمت فروش انار را بسیار مناسب خواهد کرد.

شرکت صادرات انار دانه مشکی

چگونه می توانیم انار ساوه را با ارزانترین قیمت تهیه کنیم؟

همانطور که اشاره شد در صورتی میتوان انار ساوه و انار شهرهای دیگر ایران را با ارزانترین قیمت در اختیار داشت که خرید خود را از فروشندگان دست اول انجام دهیم
واسطه ها قیمت انار را تا چندین برابر افزایش میدهند و هیچ خریداری دوست ندارد برای خرید انار چندین برابر هزینه کند و دچار ضرر شود.

با همکاری با شرکت های صادرکننده انار که بی واسطه این محصول را تولید و تهیه میکنند میتوان بهترین انار ایران را با ارزانترین قیمت ممکن خریداری کرد.
ضمن اینکه این شرکت ها به لحاظ بسته بندی بسیار موفق عمل میکنند و توجه به زیباسازی بسته بندی میتواند قیمت فروش انار را در بازارهای صادراتی تا حد مطلوبی افزایش دهد.

چگونه می توانیم انار ساوه را با ارزانترین قیمت تهیه کنیم؟

خرید انار دانه مشکی عمده

انار دانه مشکی که از ارقام لوکس و گران ایران است را اگر به صورت عمده خریداری شود، برای خریداران مقرون به صرفه تر خواهد بود و هزینه کمتری را در قبال خرید هر کیلو انار پرداخت میشود.

خرید انار دانه مشکی بیشتر برای صادرات صورت می گیرد و مشتریان صادراتی هستند که توان خرید این نوع انار را با قیمت بالا دارند.
اما در بازارهای داخلی نیز انار دانه مشکی عرضه میگردد اما کیفیت آن به مراتب پایین تر است و انارهایی هستند که قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را ندارند.
برای خرید عمده انار دانه مشکی از بازارهای داخلی میتوانید با ارتباط با فروشندگان داخلی و یا مراجعه به میادین تره بار هر استان اقدام به تهیه این محصول کنید.

خرید انار دانه مشکی عمده

انار دانه مشکی با انار قرمز چه تفاوت هایی دارد؟

قبل از جداکردن پوست میوه انار به هیچ وجه کسی نمی تواند تشخیص دهد که آیا ان انار دارای دانه های قرمز است یا دانه های آن به رنگ مشکی است لزا باید یک نمونه را امتحان کرد و از نوع دانه های انار اطمینان حاصل کرد.

انار دانه قرمز دارای بریکس 14 تا 16 است و انار دانه مشکی بریکس 16 تا 18 دارد و این بدان معنی است که انار دانه مشکی از انار قرمز شیرین تر و خوش طعم تر است. ضمن اینکه میزان آبدهی انار قرمز بیشتر از انار دانه مشکی است و در مقدار معینی انار، درصد بیشتری آب انار میدهد.

فقط حدود 10% میوه انار تولید شده در ایران انار دانه مشکی است و حدود 80% انار دانه قرمز و بقیه انار شیرین و انار بی هسته و … را شامل میشوند.

انار دانه مشکی با انار قرمز چه تفاوت هایی دارد؟

صادرات انار دانه مشکی ساوه

انار دانه مشکی به دلیل مشتری پسندی فوق العاده ای که دارد، از رقم های بسیار محبوب در سرتاسر دنیا به حساب می آید و هر ساله به کشورهای دیگر از جمله روسیه، کره، ژاپن، امارات، عمان، ارمنستان و کشورهای اروپایی صادر میگردد.

صادرات انار دانه مشکی در بسته بندی های کارتنی با فوم انجام میگیرد که میزان زیبا بودن بسته بندی در تعیین قیمت این نوع انار در بازارهای خارجی بسیار مهم است.
نکته ای که عده ی زیادی از صادرکنندگان انواع انار خصوصا انار از توجه به آن غافل هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما