شرکت تولید کنسانتره انار صادراتی

در کشور چندین شرکت تولید کنسانتره انار وجود دارد اما آیا همه ی آن ها با کیفیت صادراتی این محصول را تولید و به بازار عرضه می کنند؟
مسلما تجار برای همکاری و خرید کنسانتره انار باید وسواس زیادی به خرج دهند تا بتوانند بهترین کنسانتره انار را خریداری کنند.

روش تهیه کنسانتره انار

کنسانتره در واقع آب میوه ارگانیک تغلیظ شده است که برای راحتی انار به کنسانتره تبدیل میشود.

برای تهیه کنسانتره انار نیاز به تهیه انار درجه2 و درجه3 داریم، استفاده از انار درجه1 با توجه به قیمت بالا و بازار پسندی فوق العاده آن توجیه اقتصادی ندارد و معمولا به صورت تازه خوری استفاده می گردد.
بعد از تهیه محصول با خط تولید کارخانه انار در طی فرآیندی مشخص به کنسانتره انار تبدیل میشود و در بشکه های مخصوص انبار میگردد.

روش تهیه کنسانتره انار

خط تولید کنسانتره انار

اولین مرحله در تهیه کنسانتره بعد از تهیه انار، شستشوی انار است تا میکروب زدایی گردد سپس عملیات سورتینگ انجام میشود و برای آبگیری نیاز به پرس انار داریم.
بعد از پرس کردن و آبگیری مقداری تفاله و مواد اضافی باقی میماند که فیلتر اولیه انجام میگیرد و در نهایت با اضافه کردن موادی خاص فیلتراسیون نهایی انجام میشود.
در آخر به علت حرارت بالای کنسانتره تولیدی نیاز به سردکردن و خنک سازی محصول داریم تا خواص خود را حفظ کند.

خط تولید کنسانتره انار

شرکت تولید کنسانتره انار صادراتی

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز هم چنین استفاده از افراد با دانش فنی بالا در حوزه مخصوص به خود میتواند راندمان کاری شرکت را بالا برده در نتیجه قسمت زیادی از مشتریان صادراتی را وادار به همکاری با شرکت کرد تا با ارزآوری بتوان به پیشرفت شرکت کمک کرد.
عدم توجه به کیفیت محصول و موارد اشاره شده منجر به شکست پروژه اقتصادی طراحی شده میگردد.
شرکت آی نار با بهره گیری از به روزترین قطعات و سیستم مورد نیاز، کنسانتره انار صادراتی را با بهترین کیفیت عرضه میکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما