خرید و عرضه انار صادراتی به صورت آنلاین

خرید و عرضه انار صادراتی به صورت آنلاین با بهترین کیفیت و قیمت توسط مجموعه ما صورت میگیرد لزا برای سفارش انار مرغوب صادراتی با ما در ارتباط باشید.
آیا از نحوه عرضه انار صادراتی در ایران اطلاعی دارید؟ به راستی انار صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟ مردم کشورهای دیگر کدام نوع انار ایران را بیشتر می پسندند؟ در ادامه با ما همراه باشید.

انار صادراتی ایران

همه ساله در ایران میلیون ها تن انار از باغات برداشت میشود که برای مصرف در بازار داخل و بازار صادراتی مورد استفاده قرار میگیرد.
بیش از 700 نوع انار در ایران مشاهده شده اما اینکه همگی آنها کیفیت صادراتی داشته باشند و مورد استقبال بازرگانان خارجی قرار گیرند، ادعایی کذب بوده لزا باید با ارقام صادراتی آشنایی کامل داشت و سپس دست به خرید انار صادراتی مرغوب زد تا در معامله دچار ضرر مالی نشویم یا با متخصصان این امر در ایران ارتباط برقرار کنیم و از آنها مشاوره های لازم را بگیریم.

انار صادراتی ایران

زمان برداشت انار صادراتی

مسلما همه می دانند که فصل پاییز زمان برداشت انار خواهد بود اما بعضی انارها هستند که زودتر باید آن ها را برداشت کرد این نوع انارها پوست نازک تری دارند و آبدهی آنها بیشتر است، زمان برداشت انارهای زودرس اواخر شهریور ماه خواهد بود و تا اوایل آبان ادامه می یابد.
اما انار صادراتی با توجه به اینکه پوست ضخیم تری دارند، دیررس هستند و باید سرما خورده شوند تا طعم ایده آل خود را پیدا کنند اگر آنها را زودتر برداشت کنیم دانه های انار کامل قرمز رنگ نشده و طعم آن هم ترش مانند است اما انار صادراتی رسیده دارای طعمی بینابین ملس و شیرین است.

زمان برداشت انار صادراتی

خرید و عرضه انار صادراتی

برای خرید و عرضه انار صادراتی  میتوان به روش های زیر اقدام کرد:

  • خرید از میادین میوه و تره بار شهرها
  • خرید از واسطه های انار
  • خرید از بازرگانی های عرضه کننده انار

اما عرضه انار صادراتی به همین آسانی نیز نخواهد بود و باید قواعدی را به هنگام برداشت، سورتینگ و بسته بندی آن رعایت کرد تا بتوان آن را به دیگر کشورها صادر کرد لزا باید سعی نمود از شرکت های تخصصی عرضه این محصول انار صادراتی را تهیه نمود تا استانداردهای صادراتی به درستی در آن رعایت شده باشد، بعضی از نکاتی که باید هنگام برداشت و بسته بندی رعایت نمود را در زیر اشاره میکنیم:

  • با توجه به بعد مسافت باید در زمان برداشت ضربه ای به انار وارد نشود تا پوست آن سیاه نگردد.
  • سورتینگ انار و نحوه بسته بندی بسیار حساس است و باید دقت زیادی به خرج دهیم
  • از کارتن های با ضخامت کافی و شانه های مناسب استفاده کنیم تا جلو ضربه خوردن انار هنگام جابجایی را بگیرد
  • استفاده از ابزارهایی مانند فوم به زیبایی کار ما اضافه می کند و مشتری پسندتر میشود.
  • استفاده از سبدهای تک رج برای صادرات مناسب تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما