بهترین قیمت انار ممتاز آی نار

بهترین قیمت انار ممتاز چقدر است؟ آیا به دنبال خرید بهترین انار هستید؟ چگونه می توان مرغوب ترین انار شرکت آی نار را با بهترین قیمت تهیه کرد؟

بهترین انار، اناری است که رنگ پوست و دانه های آن کاملا قرمز و یا متمایلَ به مشکی باشند. دانه های سفید همراه با آب مردگی از نشانه های انار بی کیفیت و مریض است. هر چه ظاهر انار و دان انار قرمزتر و طعم آن دلنشین تر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود.
[toggle title=”بازار هدف شرکت آی نار” state=”open”]انار شرکت ای نار باکیفیت ترین انار ایران بوده و به کشورهایی نظیر اسپانیا، عراق، امارات، ارمنستان، روسیه، کویت و … صادر می گردد. در فروشگاه انار ممتاز آی نار تمام سعی بر آن است که بهترین انار اصل را در اختیار خریدارانی قرار دهیم که به دنبال تهیه مرغوبترین انار هستند.[/toggle]

بهترین قیمت انار آی نار

شرکت ای نار با داشتن کارکنانی زبده و ارتباط مستقیم و بدون واسطه با کشاورزان و باغداران باتجربه کشور و خرید بهترین انار باغات با قیمت مناسب در این چند سال نگاه های زیادی از تجار و شرکت های خارجی را به سمت خود معطوف کرده است و توانسته رضایت حداکثری آن ها را بدست بیاورد.

[highlight color=”orange”]بهترین قیمت انار آی نار بسته به کیفیت انار و تناژ درخواستی متغیر خواهد بود.[/highlight]

بهترین قیمت انار آی نار

زمان برداشت انار ممتاز صادراتی

زمان گلدهی تا برداشت انار حدود 7 ماه به طول می انجامد، در این فاصله باغداران باید تلاش کنند با آبدهی مناسب در زمان بندی های ثابت و تغذیه مناسب باغات بهترین کیفیت انار را پرورش دهند، اگر آبدهی انار به فواصل یکسان و منظمی صورت نگیرد ریزش گل های انار زیاد و کیفیت انار کاهش می یابد.
آغاز گلدهی انار از اواسط فروردین شروع میشود و تا اواخر خرداد ماه گل ها به میوه کوچک تبدیل( در اصطلاح گردویی شکل می شود) و در اواخر شهریور ماه برداشت انار زودرس اغاز می شود اما برداشت انار صادراتی دان سرخ و سیاه حدود 30 الی 40 روز دیرتر اتفاق می افتد و باید سرما به آن اثر کند تا کاملا رسیده گردد.

3

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما