بزرگترین تولیدی انار بسته بندی ایران

بزرگترین تولیدی انار بسته بندی در ایران را می شناسید؟ چرا انار بسته بندی ایران از کیفیت ممتازی برخوردار است؟ نرخ انار بسته بندی مناسب تر است یا انار فله؟

این میوه خواص بی نظیری دارد و در مصارف دارویی و خوراکی و پزشکی کاربرد دارد. ایران در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده انار درجه یک می باشد. اغلب شرکت ها برای اینکه برند خود را در بین عموم مردم به رسمیت بشناسانند، انار خود را با بسته بندی های شکیل وارد بازار می کنند تا به معروفیت برسند.

یکی از بهترین کارهایی که باعث برندینگ انار در تمامی مردم جهان می شود، بسته بندی مناسب انار است.

بزرگترین تولیدی انار ایران

استان فارس بزرگ ترین تولیدکننده انار در ایران به حساب می آید. کشاورزان این استان با داشتن تجربه کافی و بهره گیری از روش های نوین باغداری  و آبیاری توانسته اند بهترین انار کشور را تولید کنند.

شرکت آی نار به عنوان بزرگترین تولیدی انار در ایران با شرکت ها  و تجار زیادی در ارتباط بوده و محصولات مورد نیاز آن ها را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیارشان قرار می دهد.

بزرگترین تولیدی انار ایران

تفاوت انار بسته بندی و فله

همان طور که اطلاع دارید خرید و فروش انار به دو صورت فله و بسته بندی انجام میگیرد. انار بسته بندی به علت استفاده از انواع بسته بندی و طی کردن مراحل اثبات کیفیت گران تر و مشتری پسند تر از انار فله است.

بسته بندی مانند هویت و شناسنامه محصول است زیرا در نوع فله امکان وجود انار تقلبی بیشتر می شود پس شایسته است انار را به صورت بسته بندی تهیه کرد.

تفاوت انار بسته بندی و فله

تولید انار صادراتی با بسته بندی مناسب

خریداران و تجار زیادی در فصل پاییز وارد ایران میشوند و به صورت عمده انار ایران را به دیگر کشورها صادر میکنند اما چه دلایلی باعث میشود تجار برای خرید انار هزینه کنند؟

به چند عوامل مهم در زیر اشاره میکنیم:

  • کیفیت انار صادراتی
  • بریکس انار
  • نوع انار
  • شکل ظاهری انار
  • نوع بسته بندی و شکیل بودن انار

شاید به قاطعیت گفت که کیفیت انار صادراتی و نوع بسته بندی مناسب بازار هدف از مهم ترین علل جذب مشتریان انار است لزا باید به چگونگی بسته بندی انار توجه ویژه داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما