بازار فروش انار نی ریز

بازار فروش انار نی ریز در وهله اول برای صادرات و در وهله دوم برای توزیع در بازار داخلی و کارخانه های تولید آب انار و کنسانتره انار مورد استفاده قرار می گیرد.
به علت انحصاری بودن بعضی محصولات در ایران از جمله انار و مشتقات انار، قیمت انار نی ریز در استان فارس و شهرهای مجاور پایین تر از شهرهایی است که انار در آن به وفور یافت نمی شود، در این صورت قیمت انار حتی برای خرید عمده نیز بالا می باشد.

قیمت فروش انار نی ریز به صورت عمده

[highlight color=”blue”]علت قیمت بالای مشتقات انار در بازار می تواند کمبود انار، خرید از بازرگانی های نامعتبر و یا دخالت دلالان در بازار باشد لزا به تولیدی های مختلف که در زمینه کنسانتره انار، رب انار، آب انار و… فعالیت دارند پیشنهاد می شود برای خرید و  فروش عمده انار از شرکت های معتبر که انار نی ریز را به صورت مستقیم از باغداران عرضه می کنند، خرید کنند.[/highlight]

قیمت فروش انار نی ریز به صورت عمده

بازار فروش انار نی ریز

به جهت اینکه شهرستان نی ریز بیشترین مساحت باغات انار را در کشور به خود اختصاص داده است لزا برای فروش انار مرغوب خود نیاز به بازار فروش وسیعی دارد به همین جهت توجه به بازار داخلی و خصوصا صادرات میتواند به جهت اقتصادی برای باغداران این منطقه بسیار ایده آل باشد.
[highlight color=”red”]برای ورود به بازار صادراتی باید شاخصه های زیادی از جمله تولید انار با کیفیت بالا، ارگانیک بودن انار، قیمت فروش انار و نوع بسته بندی مورد توجه قرار گیرد.[/highlight]

بازار فروش انار نی ریز

فروش انار نی ریز

اغلب باغاتی که در این شهرستان پرورش یافته است انار رباب است و ارقام دیگر از جمله انار شیرین، انار میخوش و انار نادری نیز پرورش می یابد.
مناطقی که در این شهرستان بیشترین سطح زیر کشت انار را دارند مناطق آباده طشک، تنگ حنا و خود شهر نی ریز هستند در ضمن شهرستان های همجوار از جمله ارسنجان و استهبان نیز به کشت این محصول می پردازند و انار معروفی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما