انواع دستگاه انار دانه کن ایرانی

همانطوری که می دانید دستگاه انار دانه کن یکی از تولیدات نسبتا جدیدی ست که هم برای مصارف خانگی در نظر شده و هم برای مصارف صنعتی. به طور یقین دستگاه انار دانه کن صنعتی تفاوت های قابل توجهی به لحاظ نوع کاربری، نحوه ی استفاده ی دستگاه و حتی ویژگی های ظاهری مانند ابعاد با دستگاه انار دانه کن خانگی خواهند داشت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آیا با انواع دستگاه انار دانه کن آشنایی دارید؟

دستگاه انار دانه کن صنعتی

دستگاه های انار دانه کن با مصارف صنعتی بنا به اندازه و ابعاد و دارا بودن ویژگی های مخصوص به خودش از هزینه ای با طیف تنوع گسترده ای برخوردار می باشد. بخش عمده ی تفکیک دستگاه انار دانه کن صنعتی بنا به میزان ظرفیت دستگاه می باشد. یعنی میزان اناری که دستگاه می تواند در یک دور آب گیری یا دانه کند. بنابراین اگر شما هم بسته به نوع کاربری تان متقاضی خرید دستگاه انار دانه کن صنعتی می باشید، می توانید در بازار با انواع گوناگون دستگاه های انار دانه کن با ظرفیت های مختلف را بسته به نوع نیاز تان خریداری نمایید. اما به شما توصیه می شود پیش از اقدام به خرید به برخی از ویژگی ها و مشخصات فنی این دستگاه ها آگاهی داشته باشید. و تفاوت آنها را از هم بدانید. برای مثال دستگاه های انار دانه کن شامل انواع زیر می باشد:

  • دستگاه انار دانه کن خانگی
  • دستگاه انار دانه کن کارخانه ای یا صنعتی
  • دستگاه انار دانه کن نیمه صنعتی
  • دستگاه انار دانه کن اتوماتیک
  • دستگاه انار دانه کن تمام اتومات

دستگاه انار دانه کن صنعتی

هر کدام از این دستگاه ها طبیعتا با توجه به کاربرد خاص خودشان دارای ظرفیت های متعددی می باشند. به عنوان مثال دستگاه های انار دانه کن صنعتی عموما ظرفیتی معادل با 500 کیلوگرم تا 10 تن را در هر دور از استفاده شان در بر می گیرند. بنابراین یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در باغ هاف کارخانه ها و مغازه های مرتبط است. علاوه بر این ها روشی بسیار بهداشتی و مطمئن برای دانه کردن انار در حجم بالا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما