قیمت روز انار دانه مشکی باکیفیت نی ریز

انار دانه مشکی باکیفیت نی ریز در بسته بندی های متنوع و زیبا با قیمت روز برای بازارهای خارجی و داخلی آماده می گردد. انار از جمله محصولاتی است که از انواع بسیار زیادی برخوردار بوده و تعیین قیمت آن براساس شاخص هایی چون نوع انار، کیفیت انار، شهر تولید کننده انار، نوع بسته بندی و … صورت می پذیرد.

[toggle title=”برند معروف انار در ایران” state=”open”]یکی از بهترین برندهای انار در ایران که شهرت زیادی هم در خارج از کشور دارد، انار باکیفیت نی ریز استان فارس است که هر سال حجم قابل توجهی از انار در باغات نی ریز تولید و پخش می شود.[/toggle]

قیمت روز انار دانه مشکی باکیفیت نی ریز

قیمت روز انار نی ریز و خصوصا انار دانه مشکی باکیفیت به نسبت دیگر انواع انار گران تر بوده و علت این امر هم ناشی از تولید کم انار دانه مشکی در ایران و کیفیت بالای آن است هم چنین تقاضای زیاد برای خرید این محصول در بازار هم علت دیگری است.

گروه بازرگانی انار ایران با شکستن قیمت این محصول و عرضه مستقیم آن به خریدار در زمینه ی قیمت و کیفیت، رقابتی ترین محصولات خود را عرضه می دارد.

قیمت روز انار دانه مشکی باکیفیت نی ریز

انار دانه مشکی باکیفیت

دانه های یاقوتی انار دارای سه رنگ قرمز، سفید و مشکی هستند، دانه های قرمز طعمی ملس مانند دارند و دانه های سفید طعم شیرین دارند اما دانه های مشکی رنگ که جلای زیباتری هم به انار میدهند طعمی بینابین ملس و شیرین دارند و به سبب عرضه کمتر و تقاضای زیاد دارای بالاترین قیمت در بازار هستند.
انار دانه مشکی دیررس ترین رقم انار به حساب می آید چرا که باید در هوای سرد به اندازه کافی رسیده شود ولی اگر زود آن برداشت شود دانه های انار قرمز خواهند بود و نارس تر هستند.

همه انار دانه مشکی باکیفیت نبوده و ممکن است آفاتی چون کرم گلوگاه و آفتاب سوختگی انار باعث خرابی پوست و دانه های آن شود لزا حفظ و مراقبت از درخت انار در طول گلدهی و باردهی بسیار ضروری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما