قیمت انار سردخانه ای نی ریز

آیا قیمت انار سردخانه ای نی ریز از انار تازه خوری کمتر است؟ به دلایلی سبب میشود انار در سردخانه حالت اولیه خود را حفظ کند و بی کیفیت نگردد؟

در شهرهایی که میزان تولید انار در آن بسیار بالاست، یک یا چند سردخانه مجهز میتواند سودآوری خوبی داشته باشد و در عین حال برای کشاورزان منطقه هم بهتر خواهد بود و رونق کشاورزی را به همراه دارد.

بخشی از انار تولید شده در نی ریز برای مصارف داخلی به میادین تره بار یا میوه فروشی ها ارسال میشود، بخش دیگر به خارج از کشور صادر می گردد و در آخر مقداری هم به سردخانه ها انتقال داده میشود تا در فصول زمستان و اوایل بهار با قیمت بالاتری به فروش برسد چرا که در این فصول انار به ندرت توزیع می گردد.

فصل برداشت انار ایران

فصول برداشت انار در ایران مختلف است و این تفاوت ناشی از عوامل زیر است:

  • نوع آب و هوای منطقه
  • نوع انار تولیدی
  • میزان تغذیه انار
در مناطقی که آب و هوای آن سردتر است انار زودتر برداشت میشود لزا انار ساوه، انار فردوس، انار قم در اواخر تابستان و اوایل پاییز برداشت میشود اما انار مناطق گرمسیرتر مثل نی ریز از اواسط پاییز یا اواخر آن برداشت میشود.

نگه داری انار نی ریز در سردخانه های شیراز

شهرهای تولید کننده انار که میزان بالایی تولید دارند، برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به محصول خود باید مقداری از آن را به سردخانه ها انتقال دهند لزا انار نی ریز که در حجم بسیار زیادی تولید میشود به سردخانه های شیراز برای نگه داری انتقال داده میشود.

با پیشرفت علم و تکنولوژی این امکان فراهم شده که کلیه میوه ها را بتوان برای چندین ماه در سردخانه ها نگه داری کرد به گونه ای که از کیفیت آن کاسته نشود و همان کیفیت اولیه خود را داشته باشد.

نگه داری انار نی ریز در سردخانه های شیراز

پرورش انار در نی ریز

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انار در دنیا شهر نی ریز است، این شهر به سبب همجواری با شهرهای دیگر تولیدکننده انار مثل ارسنجان، ایج و … توانسته به یک برند جهانی تبدیل شود و محصولات انار خود را به همه جهانیان بشناساند.

اغلب ارقام انار در این شهر دیده میشود و تنوع انار بسیار بالاست هم چنین کیفیت و طعم انار تولید شده هم بسیار مطلوب و مشتری پسند است.

[highlight color=”pink”]به سبب اینکه نی ریز بزرگترین تولیدکننده انار در ایران است، قیمت انار سردخانه ای نی ریز ارزانتر از قیمت انار سردخانه ای مناطق دیگر است و این یک فرصت ویژه برای خریداران این نوع انار به حساب می آید.[/highlight]

پرورش انار در نی ریز

فروش انار نی ریز

انار نی ریز بعد از برداشت به دست سایر فروشندگان در شهرهای مختلف ایران میرسد و این فروشندگان در بین مردم توزیع می کنند لزا خریدارانی که قصد دارند انار نی ریز را به صورت عمده خریداری کنند، می توانند با مجموعه آی نار در تماس باشند و به صورت دست اول این محصول را تهیه کنند.

خرید انار به صورت عمده مزیت های بیشتری برای خریداران دارد خصوصا خریداران و شرکت های خارجی که با تناژ بالا خواهان انار مرغوب ایران هستند.

فروش انار نی ریز

قیمت انار سردخانه ای نی ریز

قیمت انار سردخانه ای براساس قیمت های روز بازار است و ممکن است هر روز دچار نوسان و تغییر شود که این نوسان علت های زیادی میتواند داشته باشد که در زیر به چند مورد اشاره می کنیم:

  1. ورود دلالان به این عرصه
  2. سو استفاده برخی از فروشندگان از عدم نظارت بر فروش انار
  3. سیاست غلط نهادهای ذیربط برای فروش و صادرات انار
  4. وضعیت تورم و اقتصاد کشور

برخی از عرضه کنندگان انار سردخانه ای این محصول را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند لزا برای جلوگیری از مشکل گفته شده و خرید ارزان انار سردخانه ای می توانید خرید خود را از شرکت آی نار انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما