صادرات کنسانتره انار | کشور های وارد کننده کنسانتره انار کدام اند ؟

صادرات کنسانتره انار و فروش کنسانتره انار صادراتی با بسته بندی اسپتیک و در انواع قرمز و سیاه وجود دارد.
کنسانتره میوه در حجم بالا و در کیسه های اسپتیکی بسته بندی می شوند. بسته بندی به این روش سبب می شود تا کنسانتره در معرض نور و گرمای کمتری قرار بگیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انار پس از انتقال به کارخانه های تولیدی و شستشو وارد دستگاه قاچ کن و سپس دانه کن می شود تا دانه ها توسط دستگاه از پوست جدا شود.
سپس دانه ها در دستگاه پرس آب گیری شده و در مرحله بعدی توسط دستگاه میکرو فیلتر تصفیه می شوند.
برای تلغیظ یا همان کنسانتره،مواد در دستگاه تبخیر کننده قرار می گیرند.
این نوع کنسانتره، غیر شفاف است اما در تولید کنسانتره شفاف، پس از طی مراحل بالا آب انار برای تصفیه از دستگاهی به نام فراپالایش عبور می کند که نتیجه آن محصولی شفاف تر و با کیفیت تر است.
همچنین برای ارائه محصولی بهتر کارخانه ها کنسانتره را به صورت اسپتیک بسته بندی می کنند.
این نوع کنسانتره برای تولید آبمیوه، رب انار، نکتار، سس انار, مربا و… به صورت عمده به کارخانه های تولیدی فروخته می شود.

انار از میوه هایی است که همه ما با آن آشنا هستیم.
این میوه بسیار مغذی و لذیذ بوده است و برای سلامت بدن بسیار مفید می باشد.
البته انار خود دارای گونه های مختلفی بوده و در کارخانه های تولیدی به تهیه کنسانتره آن می پردازند.
صادرات کنسانتره انار به کشور های دیگر به طور قابل توجهی صورت می گیرد چرا که از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار بوده است.

در یک تعریف کلی از کنسانتره تمامی میوه ها می توان این گونه بیان کرد که، یکی از فرآورده های بسیار عالی میوه ها که همراه با توجه خاصی بوده است، تولید کنسانتره آن هاست.
البته کنسانتره انار نیز بسیار خوش طعم بوده و برای تهیه انواع آبمیوه مورد استفاده قرار می گیرد.
کنسانتره انار همان آب انار تغلیظ شده است که دارای مزه ای خاص می باشد.

از خواص کنسانتره انار عبارت اند از:

  • افزایش دهنده سلامت پوست انسان به حساب می اید.
  • افزایش دهنده سیستم تقویتی در بدن محسوب می شود
  • تضمین کننده سلامت قلب است
  • کاهش دهنده کلسترول خون در بدن
  • بهترین منبع آنتی اکسیدان

صادرات کنسانتره انار | کشور های وارد کننده کنسانتره انار کدام اند ؟

صادرات کنسانتره انار

صادرات کنسانتره انارصادرات کنسانتره انار چه فایده ای برای کشور ما ایران به همراه دارد.
چرا کنسانتره انار محصولی به حساب می آید که در جهان برای آن خریدارانی یافت می گردد.

انار را همه ساله از باغات انار در ایران در فصل های زمستان و پاییز برداشت می کنند، و از آن جایی که امکان تهیه آب میوه ی انار طبیعی در فصل های دیگر ممکن نیست، آن را با استفاده از روش تغلیظ چند باره به شکل پوره در می آورند، تا برای تمامی سال امکان استفاده داشته باشد.
هم چنین امکان صادرات کنسانتره انار به دلیل مشکلات زیادی که در حمل و نقل آب میوه ی انار وجود دارد، بیشتر می باشد.
از این رو به منظور صادارت بیشتر از کنسانتره انار استفاده می کنند، تا هزینه های حمل و و نقل را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش دهند و با مشکلات کمتر، سود بیشتری در تجارت انار بدست اورند.

کنسانتره انار یکی از فراورده های میوه ی انار است که خواص زیادی دارد و برای پوست، تقویت بدن، سلامت قلب، کلسترول و … مفید است.

از این رو برای کنسانتره انار مشتریان زیادی در داخل و خارج از ایران وجود دارد.

صادرات کنسانتره انار از آن جایی که سبب ورود سرمایه ها به کشورمان می شود، منبع ارز آوری بسیار خوبی به حساب می آید و به همین دلیل صادرات آن بسیار مهم است.

قیمت کنسانتره انار صادراتی

قیمت کنسانتره انار صادراتی از روش های گوناگونی از قبیل مراجعه به نمایندگی های فروش و یا سایت های فروش آنلاین برای همه ی مردم ایران در دسترس می باشد.

انار میوه ای است که همه ی ما مردم را به یاد پاییز و زمستان و سرمای آن فصل ها می آورد.
سفره ی شب یلدایی که در آن انار نباشد لطفی ندارد و انار را می توان زیبایی بخش سفره ی شب یلدا به حساب آورد.

میوه ای بهشتی و بسیار پرخاصیت که کمتر کسی پیدا می شود که آن را دوست نداشته باشد.

استفاده از انار فقط خود میوه ی انار را شامل نمی گردد، زیرا در بسیاری از مورد ها از آب این میوه نیز استفاده می شود.

کنسانتره در واقع پایه ی اکثر آب میوه هایی به شمار می آید که به صورت بسته بندی هر کسی می تواند آن را ازفروشگاه ها خریداری کند.

پس از این که آب میوه انار توسط دستگاه ها جدا شد به شیوه های مختلف در کارخانه های تولیدی آن را به پودر تبدیل می نمایند و بدین ترتیب کنسانتره تولید می گردد، که اگر اندکی آب به آن اضافه کنید، آب انار خوشمزه ای برای نوشیدن خواهید داشت.

کنسانتره انار از جمله فراورده های انار است که بسیار پر فروش در بازار ایران به حساب می آید.

قیمت کنسانتره انار را می توانید در بازار از راه های متعددی استعلام نمایید؛ از قبیل:
رجوع به نمایندگی فروش، سایت اینترنتی مرکز خرید انار، مرکز فروش کنسانتره انار

قیمت کنسانتره انار صادراتی

فروش فله کنسانتره انار

اگر شما می خواهید خرید کنسانتره انار فله ای و سفارشی را انجام دهید لازم است بدانید در دنیای اینترنت بهترین کنسانتره انار ایرانی با کیفیت را برای فروش در بازار کنسانتره انار عرضه می گردد.

قیمت و کیفیت مناسب و فروش کنسانتره انار صادراتی سبب شده است تا هدف ما فروش کنسانتره انار بصورت فله ای و با ارزان ترین قیمت تمام شده به همراه کمترین حاشیه سود باشد تا در بازارهای جهانی و بازار ایران مردم تمایل به خرید بیشتری داشته باشند.
برای مشتریانی که تمایل دارند تا با تجارت کنسانتره انار، صادرات کنسانتره انار  را انجام دهند، قیمت فوق العاده ارزان و همچنین متناسب کشور خریدار پیشنهاد می شود. راز موفقیت و ماندگاری هر کسب و کاری در مشتری مداری می باشد و هم چنین در دسترس بودن همیشگی اولین شرط موفقیت فروشندگان اینترنتی به شمار می آید.
فروش مستقیم و از درب کارخانه یکی از اصولی به شمار می رود که برای تمامی مشتریان مهیا شده است تا هر خریداری با اطمینان از تضمین کیفیت محصول بهترین برند کنسانتره انار را تهیه کند.

فواید استفاده از کنسانتره انار

فواید استفاده از کنسانتره انار

کنسانتره انار چه فواید و خاصیت هایی دارد و آیا امکان خرید آنلاین کنسانتره انار از تولید کننده کنسانتره انار در ایران وجود دارد؟

خواص بسیاری زیادی در کنسانتره انار وجود دارد از قبیل خون سازی و بهبود عملکرد خون رسانی و هم چنین کارکرد قلب. در واقع این فراورده با تنظیم فشار خون، غلظت خون را کاهش می دهد.
برخی اقسام انار مثل انار سیاه برای معالجه زردي، اسهال و سياه سرفه همواره به وسیله ی اطبا طب سنتی توصیه می شود.
مواد فنولیک که در انواع انار یافت می شود، سبب رفع مسمومیت های کبد می گردد.
انار های دانه سفید مقدار زیادتری امگا ۳ و امگا ۶ را دارا می باشند.

هم اکنون بهترین مارک کنسانتره انار در مرکز خرید و فروش انار در بازار با مناسب ترین قیمت برای تمامی خریداران قابل تهیه است.

روش های خرید کنسانتره انار

کنسانتره انار یکی از فراورده های پرفروش انار در بازار داخلی ایران و هم چنین در بازار جهانی به شمار می رود که روش های متعددی برای خرید آن وجود دارد.

امکان خرید کنسانتره انار در بازار ایران از راه های متعددی امکان پذیر شده است، که یکی از آن ها مراجعه به نمایندگی های فروش میوه ی انار می باشد.

عرضه آنلاین کنسانتره انار نیز سبب شده تا خرید از فروشگاه معتبر کنسانتره انار هم بسیار برای همگان در دسترس باشد.

هم چنین مرکز هایی برای پخش و عرضه ی عمده ی انار در بازار ایران وجود دارند که امکان خرید انواع انار یا کنسانتره انار درجه یک از آن ها وجود دارد.

روش های خرید کنسانتره انار

صادرات کنسانتره انار به کشورهای همسایه

بازار بسیار وسیعی برای کنسانتره انار در ایران وجود دارد که سبب شده تا سالانه میزان قابل توجهی از اقسام کنسانتره انار ایرانی به منظور صادرات به دیگر کشور های آسیایی و اروپایی از تولید کننده کنسانتره انار خریداری شود و برای این منظور مورد استفاده قرار گیرد.
ایران کشوری است که سالانه بالغ بر هشتصد هزار تن انار مرغوب و درجه یک تولید می کند و از این رو قادر می باشد تا انواع کنسانتره انار را تولید کند،
به گونه ای که کشورمان در حال حاضر تکنولوژی و دانش لازم برای تولید بهترین کنسانتره انار را در اختیار دارد و قادر است با بسته بندی این محصول فراورده انار به شکل استانداردی که در جهان مورد قبول است،
آن را جهت صادرات به بسیاری کشور ها چون کره، روسیه، ایتالیا و… که خواستار و مشتری دائم کنسانتره انار درجه یک ایرانی به شمار می روند، عرضه کند.
یکی از عوامل کاهش فشار خون مصرف روزانه آب انار می باشدکه البته جلو بالا رفتن غلظت خون و بسیاری مشکلات دیگر را در بدن انسان می گیرد.

کنسانتره انار در واقع خود آب انار طبیعی محسوب می شود که تنها آب موجود در بافت های خود را از دست داده است و به صورت پودر درآمده است ولی با این حال تمامی فواید آب انار را در خود حفظ کرده است.

کشور های وارد کننده کنسانتره انار به ایران

کشور های وارد کننده کنسانتره انار به ایرانبرای تولیدکننده داخلی کشور کنسانتره انار همواره بدست آوردن بازار صادرات کنسانتره انار بسیار اهمیت دارد.

از آنجایی که تمرکز تولید کننده به عرضه ی بهترین نوع کیفیت تولیدی خود می باشد، انتظار بدست آوردن بازارهای با ارزش افزوده بیشتر برای تاجران هر کشوری مهمترین گزینه به شمار می رود.
صادرات کنسانتره انار به کشورهای ذیل هم اکنون در حال انجام می باشد و همچنان به لیست واردکنندگان کنسانتره انار ایرانی افزوده می شود.

واردکنندگان کنسانتره انار ایران عبارتند از: کره جنوبی، روسیه، تایلند، کانادا، هندوستان و استرالیا.

بزرگ ترین بازار خرید و فروش کنسانتره انار در کشور

آذربایجان غربی، تهران، البرز، مازندران، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی استان‌هایی هستند که بیشترین واحدهای تولید آبمیوه را به خود اختصاص داده‌اند. سال گذشته میزان صادرات آبمیوه و کنسانتره به ۶۰ هزار و ۵۰۰ تن رسیده که این حجم به طور عمده به کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، ترکیه و روسیه صادر شده است.

از سوی دیگر در کنار صادرات آبمیوه در سال گذشته ۱۸ هزار تن آبمیوه وارد کشور شده که ارزش آن به ۲۹ میلیون دلار می‌رسد.
تایلند، برزیل، اسپانیا، بلژیک و ایرلند عمده کشورهایی هستند که در حوزه آبمیوه و کنسانتره محصولات خود را به ایران صادر کرده‌اند.
اما عمده مشکلاتی که درحال‌حاضر در این صنعت وجود دارد و مانع افزایش حجم صادرات می‌شود را می‌توان بالا بودن نرخ تمام شده محصولات ایرانی در قیاس با محصولات مشابه خارجی، افزایش نرخ مواد اولیه و بالارفتن هزینه‌های حمل‌ونقل عنوان کرد.

بزرگ ترین بازار خرید و فروش کنسانتره انار در کشور

برترین برند های تولید کننده کنسانتره انار

تولید و فروش کنسانتره انار از برترین برند های بازار با بهترین بسته بندی برای صادرات شروع شده و آماده همکاری با سایر کشانی می باشد که در این زمینه فعالیت می کنند.
برترین برندهای کنسانتره انار در بسته بندی بشکه ای به وزن خالص ۲۶۵ کیلو گرم و بریکس ۶۵ توسط تولید کنندگان تولید و برای فروش به بازار عرضه می شوند.
انواع کنسانتره های انار طبق استاندارد داخلی و خارجی تایید شده تولید می شوند و آماده صادرات می باشد.
کنسانتره انار ساوه یکی از بهترین انواع این محصول می باشد که برای فروش کاملا بهداشتی و استریل تولید شده است.
دمای نگهداری کنسانتره انار منفی هجده درجه می باشد و در بشکه به صورت اسپتیک برای مدت طولانی حفظ میشود.

برترین برند های تولید کننده کنسانتره انار

تولید کنسانتره انار در وزن های متفاوت

تولید کنسانترهای سیب ارومیه یکی از بهترین های انواع کنسانتره سیب موجود است که به صورت سفارشی و در وزن های متفاوت برای مشتریان تولید و فروش می شود.

در موقع خریدن کنسانترهای  میوه فروشنده انواع مختلفی از آن ها را به ما عرضه می کند تا با انتخاب خود آن ها را خریداری کنیم. فروش کنسانتره میوه ارومیه اروم آدا در چندین نمونه است که چند نمونه را ذکر می کنیم:

  • کنسانتره میوه انگور اروم آدا
  • کنسانتره میوه انار اروم آدا
  • کنسانتره میوه سیب اروم آدا
  • کنسانتره میوه آلبالو اروم آدا
  • کنسانتره میوه پرتقال اروم آدا

فروشنده بهترین نوع کنسانتره انار

کنسانتره انار ملس با قیمت جدید در بازار که در نوع خود بی نظیر است توسط فروشنده های معتبر و مجرب برای فروش و عرضه به خریداران عمده ارائه می گردد.
کنسانتره انار در بسته بندی اسپتیک و بهداشتی در بازار داخلی و خارجی اایران برای تمامی خریدران توسط فروشنده ها ارایه می گردد.
کنسانتره انار ارایه شده دارای استاندارد و آنالیز قابل قبول جهانی می باشد که آن را برای کارهای صادراتی بسیار مناسب می کند.
برای خرید کنسانتره انار به صورت عمده می توانید با فروشنده های معتبر اینترنتی ارتباط برقرار نمایید.

بازرگانی فروش کنسانتره انار

بازرگانی فروش کنسانتره انار

فروش کنسانتره انار بشکه ای در بسیاری از شهرهای ایران مانند شهرهای بزرگ از جمله اصفهان تبریز و تهران توسط بازرگانی های فروش این محصول انجام می‌شود و برای تمامی مشتریان در دسترس است.

مشتریان می‌توانند برای خرید انواع بهترین کنسانتره انار به نمایندگی‌ها و بازرگانی های فروش این محصول مراجعه و آن را خریداری نمایند.

همه ساله تولیدی ها قراردادهایی را با فروشندگان و خریداران عمده محصول کنسانتره انار در طول سال می بندند تا آن را به صورت فله ای تهیه کنند و از آن در ساخت آب میوه ها در صنعت و هم چنین در کشاورزی استفاده کنند.

همانطور که اشاره شد خریدن کنسانتره به منظور تولید آب میوه های صنعتی در کشور بسیار رواج دارد و در واقع آبمیوه های پاکتی که آن را از مغازه ها خریداری می‌کنیم ترکیبی از آن با آب و کنسانتره است.

فروش کنسانتره انار صادراتی با بهترین قیمت

فروش کنسانتره انار صادراتی با بهترین قیمتصادرات کنسانتره انار به کشورهای همسایه ایران، یکی از بازارهای عمده ی فروش این محصول به شمار می آید و آن ها از  خریداران کنسانتره انار ساوه که یکی از برترین برندهای کنسانتره ایرانی محسوب می شود، می باشند.

کنسانتره انار محصولی صادراتی که با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به کشورهای حوزه  خلیج فارس که از دیگر همسایگان ما می باشد صادر می شوند.

در واقع کنسانتره انار تنها به منظور صادرات به کشور های دیگر تولید می شود زیرا در غیر این صورت افراد همان آب انار طبیعی را برای خرید و فروش راه های نزدیک انتخاب می کنند و کنسانتره انار برای انتقال آب انار طبیعی و با کیفیت به مناطق دور دست تولید و عرضه می شود،
زیرا حجم بسیار کمتری نسبت به آب انار طبیعی دارد و فضای کمتری را نیاز دارد.

خواص بسیاری از جمله خون سازی و بهبود خون رسانی و عملکرد قلب، و هم چنین تنظیم فشار خون و کاهش غلظت خون برای انار تعریف می شود.

بهترین مارک کنسانتره انار ایرانی و خارجی در بازار

بهترین مارک کنسانتره انار ایرانی و خارجی در بازارکنسانتره انار ایرانی که با استفاده از ماشین آلات صنعتی تمام اتوماتیک تولید می گردد، که یکی از بهترین مارک های کنسانتره انار در بازارهای ایران و خارجی شناخته شده است.
خریدار کنسانتره انار ایرانی به صورت اینترنتی می تواند سایت آن را از طریق جستجو در موتور های جست و جو پیدا کند و آن گاه اقدام به خرید اینترنتی کنسانتره انار نماید.

در فرایند تولید کنسانتره انار ماشین آلات صنعتی تمام اتومات و نیمه اتومات زیادی به کار گرفته می شوند که در آن ها به کار گیری نیروی انسانی به کمترین مقدار ممکن می رسد و یکی از علل برتری کنسانتره ایرانی به حساب می آید.

استقبال ترکیه از کنسانتره انار ایرانی

استقبال ترکیه از کنسانتره انار ایرانیاگر کنسانتره انار از بهترین میوه انار تولید شود، کیفیت آن هم بالاتر می رود و با استقبال بیشتری از طرف مردم و خریداران از داخل ایران و کشورهای دیگر رو به رو می شود.

در مراحل تولید کنسانتره، انتخاب نوع میوه و کیفیت آن یکی از مهم ترین و حساس ترین مرحله ها به شمار می آِید زیرا هر چه در انتخاب میوه سخت گیری کرده و دقت بیشتری به خرج دهیم، کنسانتره تولیدی از کیفیت و مرغوبیت بهتری برخوردار خواهد بود.
با اینکه تهیه کنسانتره انار از میوه ای مرغوب، قیمت کنسانتره آن را افزایش می دهد ولی در نظر خریداران این امر توجیه شده است و میزان استقبال از آن بالاتر می رود.

یکی از انواع کنسانتره میوه که مد نظر شرکت ها و کارخانه های زیادی است و خرید آن در کشور ترکیه با استقبال روبه رو شده است، کنسانتره انار می باشد که با توجه به اینکه آب میوه انار مورد استفاده و تقاضای مشتریان زیادی در داخل و خارج ایران محسوب می شود، تولید کنسانتره انار از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

سهم کنسانتره انار در بازار آفریقا

سهم کنسانتره انار در بازار آفریقاآیا ایران می تواند برای فروش کنسانتره انار تولیدی خود در کشورهای دیگر جهان از جمله در بازار کشورهای آفریقایی بازار خوبی را برای فروش کنسانتره انار ایرانی دست و پا کند، و از این طریق هم ارز آوری داشته باشد.

ایران می تواند در سایر کشورهای جهان به ویژه آفریقای جنوبی بازار بسیار مطلوبی را بدست آورد به شرط این که با استفاده از تجربه های بین المللی وارد این بازار شود و دولت نیز نسبت به دریافت موافقت های اصلی اقدام لازم را فورا انجام دهد.
از این رو لازم است تا با استفاده از ایجاد بازار صادراتی کنسانتره انار و گرفتن سهم از بازار آفریقا، نسبت به رونق اقتصادی خود بیشتر تلاش کنیم.

کیفیت بالای کنسانتره انار به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت بالای کنسانتره انار به چه عواملی بستگی دارد؟انارها بعد از چیده شدن از درخت و انتقال به کارخانه به منظور دسته بندی روی نوار سورتینگ گذاشته می شوند و به وسیله  کارگران سورت می شوند، انارها کاملاً شسته شده و داخل دستگاه قاچ کن می گردند و سپس، از دستگاه دانه کن عبور می نمایند و تا سپس پوست از دانه ها جدا شود.

در فرایند بعدی دانه ها برای آب گیری داخل ماشین پرس می شوند تا پس از تصفیه توسط میکروفیلتر، وارد دستگاه تبخیرکننده گردند و تغلیظ شوند.
بدین ترتیب کنسانتره غیر شفاف ساخته می گردد تا به صورت اسپتیک بسته بندی شود.
برای ساخت کنسانتره شفاف، علاوه بر مرحله های ذکر شده، آب انار به منظور تصفیه از دستگاه فراپالایش نیز عبور داده می شود و به همین علت شفاف تر، مرغوب تر و با کیفیت تر می گردد.

از آن جایی که نگهداری آب انار با حجم و مقدار زیاد در طول سال ممکن نیست می توان از کنسانتره انار برای تولید آب انار استفاده نمود.
این راه هم مقرون به صرفه بوده و هم اینکه آب انار تولید شده به این روش هیچگونه فرقی با نوع طبیعی آن ندارد در عین اینکه ویتامین ها و مواد معدنی میوه انار تا حد زیادی حفظ می گردد.

تغییرات کیفی آب انار در طی فرآوری امروزه تغلیظ آب میوه بسیار مهم است و کیفیت نهایی محصول توسط متغیرهایی چون عطر، طعم، رنگ، شکل ظاهری و احساس دهانی سنجیده می شود.
در طول فرایند حرارتی و نگهداری آب انار واکنشی هایی رخ میدهد که بیشترین تاثیر آن بر روی رنگ می باشد.

مرکز فروش کنسانتره انار در استانها

مرکز فروش کنسانتره انار در استانهافروش کنسانتره انار درجه یک مراکز توزیع و فروش بسیار زیادی در کشورمان و در تمامی استانها دارد و انواع مختلف این محصول با کیفیت عالی و جلب رضایت برای مشتریان در استان ها مورد خرید و فروش قرار می گیرند.
کنسانتره انار با درجه بندی کیفیت های گوناگونی در کشور ایران تولید می گردد که بیشتر آن ها بسیار مرغوب بوده و از کیفیت عالی و درجه یک برخوردار هستند.
فروش کنسانتره انار درجه یک در ایران بسیار پر رونق می باشد و از این رو یافتن و خرید آن ها نیز بسیار راحت و آسان امکان پذیر است.
کنسانتره انار شامل بسیاری از ویتامین ها و فواید میوه انار بوده و با ماندگاری زیاد نیز خواص آن ها باقی می ماند اما باید به این نکته توجه کرد که در زمان اتمام تاریخ انقضای کنسانتره انار دیگر به هیچ عنوان از آن ها نباید استفاده شود.
مراکز خرید و فروش انواع کنسانتره انار را می توانید از طریق افراد مختلف و سایت خرید کنسانتره انار پیدا کنید.

نمایندگی پخش کنسانتره انار در تهران

نمایندگی پخش کنسانتره انار در تهرانایران در مناطق و استان های مختلف مانند استان تهران دارای فروشگاه های بزرگ عرضه کننده کنسانتره می باشد که دارای فروشندگان کاملا معتبری می باشند و به صورت عمده و خرده انواع کنسانتره را به فروش می رسانند.
این مراکز فروش انواع کنسانتره های میوه مانند کنسانتره انار را به فروش رسانده و در بازار عرضه می نمایند که یکی از این کنسانتره ها کنسانتره انار بوده و با مناسب ترین قیمت و طعم عالی به فروش می رسند.
بهترین و معتبرترین مراکز خرید و فروش انواع کنسانتره بیشتر در تهران وجود دارد و بسیاری از افراد در شهرهای مختلف به تهران رفته و به طور مستقیم خرید خود را انجام می دهند.
همچنین در چند سال اخیر از فروشگاه های و سایت های آنلاین و اینترنتی کنسانتره انار را خرید و تهیه می کنند که امروزه بیشتر از هر فروشگاه دیگری مورد استقبال قرار گرفته و باکیفیت ترین محصولات را با قیمت ارزان به فروش می رسانند.

تولید فراورده های انار با کیفیت

تولید فراورده های انار با کیفیتانار يکي از ميوه هاي بومي در  آسياي جنوب غربي و از جمله ايران به شمار می آید که در حال حاضر مناطق کشت اين ميوه در کشور ما محدود مي‌باشد.

با توجه به اينكه دوره ي رسيدن و مصرف ميو ه هاي تازه از جمله انار نسبتاً كوتاه می باشد لذا توليد فرآورده هاي قابل نگهداري با زمان طولانی اهميت ويژه اي را دارا می باشد.

از دانه میوه درخت انار مي توان انواع مختلفی از آب ميوه، رب، معجون، شربت، دانه در شربت، مربا، مارمالاد، ژله، پكتين، نوشابه، بستني انار، انواع سس و چاشني ها، پودر، ترشيجات، روغن، اسانس، انار دانه، خوراك دام، لواشك و سركه تهيه نمود.
از دانه انار، روغن با خاصيت آنتي اکسيداني قوي، ضدالتهاب و ضدميکروبي نیز ساخته می شود.
همچنين از پوست ميوه انار، مربا، ترشيجات، رنگ گياهي، مواد آرايشي، خوراك دام بدست می آید.

طبق نتايج تحقیقات مي توان از ميوه هاي باكيفيت تجاري پائين، سايز كوچک و اقسام غير تجاري كه با وجود كيفيت خوب آب و دانه ها در بازارهاي ميوه خريد و فروش نمي گردند، در تهيه فراورده های جديد استفاده نمود.

از طرف ديگر با افزايش فرآورده هاي انار مي توان بازار مصرف آن را بالا بردو حتي در کشورهاي خارجي هم سهم بازار مناسبي براي آن تامين کرد.

بازار کنسانتره انار مرغوب

بازار کنسانتره انار مرغوبکنسانتره انار صادراتی بسیار مرغوب می باشد و در کشور ایران دارای قیمت مقرون به صرفه ای است که می توان این محصول با ارزش و خاص را به صورت تکی و عمده خریداری کرده و در زمینه صادرات نیز از آن ها استفاده کرد.
کنسانتره کردن میوه یکی از بهترین روش هایی می باشد که می توان میوه ها را به مدت طولانی و به طور کاملا سالم نگهداری کرد و هم چنین با استفاده از آن هم می توان یک محصول خوشمزه و پرخاصیت را تولید نمود.
انار یکی از انواع و اقسام میوه های مختلفی است که می توان آن را به کنسانتره تبدیل نمود و از آن برای تولید آب میوه های خوشمزه در تمام طول سال استفاده کرد.
انار بیشتر در فصل پاییز و زمستان در بازار موجود می باشد زیرا در همین فصول از باغات ایران برداشت می گردد و از آنجایی که در فصل های دیگر وجود ندارد، کنسانتره کردن آن بسیار مناسب می باشد و علی رغم این ها کنسانتره این میوه، پر ازخاصیت و بسیار خوش طعم و لذیذ می باشد.
قیمت کنسانتره انار مرغوب در بازار داخلی ایران با توجه به نوع محصول، بسته بندی و کیفیت آن تعیین می گردد و می توان با اصول ویژه ای آن ها را خریداری کرده و برای صادرات استفاده کرد.

لیست کامل تولید کنندگان کنسانتره انار

لیست کامل تولید کنندگان کنسانتره انارانار یکی از محصولات باغات ایران به شمار می آید که در فصل های پاییز و زمستان از زمین ها برداشت می شود و برای فروش توسط کشاورزان و باغداران به بازار فروش عرضه می شود.

انار میوه ای است که از آن  می توان بسیاری فراورده ی دیگر از قبیل رب، لواشک، سرکه، آب میوه و کنسانتره تولید کرد.

از آن جایی که استفاده از میوه ی پرخاصیت انار در فصل های دیگر سال وجود ندارد، لازم است تا از این میوه فراورده های آن را تهیه کرد که برای مدت طولانی تری قابلیت نگهداری دارند.

استان های فارس و یزد و هم چنین شهر ساوه از بزرگترین تولید کنندگان انار در ایران و هم چنین کنسانتره انار به حساب می آیند.

خریداران برای خرید انار و فراورده های آن مانند کنسانتره انار با قیمت مقرون به صرفه لازم است تا تولید کنندگان این محصولات را شناسایی کرده و بتوانند به طور مستقیم محصول خود را از آنان تهیه کنند.

ایجاد سایت های اینترنتی برای فروش مستقیم انار و فراورده های آن کاری است که امروزه اکثر تولیدی ها برای افزایش فروش و ارتباط مستقیم با مشتری های خود انجام می دهند، تا بتوانند میزان فروش و کیفیت عرضه ی خود را به صورت هماهنگی بالا ببرند.

خریداران نیز می توانند به راحتی و و از طریق تنها بک جست جوی ساده با موتور جست و جوی گوگل آن ها را پیدا کنند و خرید خود را به طور مستقیم، بی واسطه و با قیمت ارزانی از کارخانه انجام دهند.

صادر کننده فراورده های انار به ترکیه

صادر کننده فراورده های انار به ترکیهچه کسانی در کشور ما ایران فراورده های انار را به کشورهای همسایه از قبیل ترکیه و سایر همسایگان ما صادرات می کنند؟ صادرات انار و فراورده های آن چه فایده ای دارد؟ چرا صادرات کنسانتره انار ایران در حال افزایش است؟

انار یکی از محصولات فصلی پاییز و زمستان می باشد که بسیار پرخاصیت است،
اما از آن جایی که امکان استفاده از آن در تمام طول سال وجود ندارد، از آن فراورده های متعددی از قبیل رب، لواشک، سرکه، کنسانتره و غیره… می سازند.

کشورهای همسایه ی ما مانند ترکیه مشتری خوبی برای انار و فراورده های آن هستند و امکان تجارت با آن ها با وجود تحریم های زیاد امریکا اسان است.
با دور زدن تحریم ها، و تجارت گسترده با کشورهای همسایه بدون استفاده از دلار امکان رونق اقتصادی کشور ما بیش از پیش وجود دارد.

عرضه کنسانتره انار با مناسب ترین قیمت

عرضه کنسانتره انار با مناسب ترین قیمتقیمت عرضه کنسانتره انار ایرانی بر اساس چه معیارهایی تعیین می شود و چگونه می توان کنسانتره انار را با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت بازار خریداری کرد.

کنسانتره انار با کیفیت پس از حذف آب موجود در آب انار و تغلیظ چند مرحله ای آن تولی می شود و قیمت کنسانتره انار تا حدود زیادی به قیمت انار در فصل آن بستگی دارد و متناسب با قیمت انار، قیمت کنسانتره انار هم افزایش می یابد.

بالا بودن کیفیت انار و در نتیجه سبب افزایش کیفیت کنسانتره تولید شده از آن می گردد و  این محصول یکی از محصولات پرطرفدار در امر صادرات به شمار می آید.
برای همین است که میزان صادرات کنسانتره انار هر ساله در حال افزایش است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما