صادرات بهترین انار قرمز نی ریز

کسانی که تمایل به همکاری برای صادرات بهترین انار قرمز نی ریز دارند می توانند با سرمایه گذاری و همکاری با شرکت آی نار این کار را عملی سازند و در سود آن شریک شوند.

کیفیت انار قرمز نی ریز برای همگان ثابت شده است چه کسانی که این نوع انار را تولید می کنند و چه افرادی که عرضه و صادرات انار را برعهده دارند لزا با توجه به ممتاز بودن محصول نیازمند بازاریابی و پخش قوی برای این محصول است که با قیمت خوبی در بازارهای خارجی به فروش برسد.

انار قرمز نی ریز

انار قرمز نی ریز بسیار شناخته شده و معروف است و هم چنین دارای طعم و ظاهری بسیار مناسب برای صادرات است، این نوع انار در بیشتر باغات نی ریز دیده میشود چرا که با آب و هوای این منطقه متناسب است.

انار قرمز دارای طعمی ملس مانند است که اگر به خوبی جا بیفتد و سرما را تحمل کند، مزه ای متمایل به شیرین پیدا می کند که بسیار به یاد ماندنی خواهد بود.

[toggle title=”دلیل وارد شدن خسارت به باغات انار” state=”open”]کرم گلوگاه و ترکیدگی و آفتاب سوختگی پوست انار از مهم ترین آفات انار به حساب می آیند که لازم است باغداران عزیز تمهیدات لازم را برای مقابله با این نوع آفات دیده باشند تا از خسارت به محصول خود جلوگیری کنند چرا که نزدیک به 20% تا 30% محصول باغات در اثر این آفات دچار خرابی می گردد.[/toggle]

 

انار قرمز نی ریز

بهترین انار نی ریز

منطقه نی ریز در زمینه تولید انواع انار بسیار شناخته شده است و اصولا اناری که در این شهر تولید میشود دارای کیفیت بالایی است چرا که باغداران این منطقه تجربه و دانش کافی را برای رشد و پرورش و باردهی درخت انار دارند و به خوبی میدانند برای تولید انار مرغوب چه باید کرد.

بهترین اناری که در نی ریز تولید میشود و مشتریان زیادی دارد، انار رباب است که دارای رنگ قرمز و یا مایل به مشکی و پوست قرمز است، این رقم انار از رقم های ممتاز صادراتی به حساب می آید و در مقابل آفت مقاوم تر است.

بهترین انار نی ریز

صادرات بهترین انار قرمز

صادرات انار قرمز بدون تحقیق و دانش تخصصی در حوزه انار امکان پذیر نخواهد بود و اگر با این زمینه به صادرات انار بپردازیم عملا با ورشکستگی مواجه خواهیم شد لزا ورود به این عرصه نیازمند شناخت دقیق بازارهای خارجی و کشورهای هدف و محصول انار است تا بتوانیم بدون کوچک ترین ریسکی انار را به دیگر کشورها صادر کنیم.

صادرات بهترین انار قرمز هر ساله در حجم بسیار بالایی از شهرهای تولیدکننده انار از جمله نی ریز و ساوه انجام میشود اما با این تفاوت که در نی ریز انار رباب و در ساوه انار ملس جز ارقام ممتاز صادراتی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما