صادرات انار نی ریز با مناسب ترین قیمت

صادرات انار نی یز از طریق کدام شرکت ها صورت میگیرد؟ آیا میتوان صادرات انار نی ریز را به همه کشورها صورت داد؟ چه شرایطی باید فراهم شود تا بتوان انار نی ریز را با بهترین قیمت به مشتریان خارجی عرضه کرد؟

انار نی ریز

شهر نی ریز به تولید انار شهرت دارد و انارهای این شهر از لحاظ طعم و ظاهر زبانزد است و نیاز به معرفی و برند شدن ندارد.

بیشتر باغات این شهر را واریته های صادراتی مثل انار رباب تسخیر کرده است که به لحاظ ماندگاری و مشتری پسندی خصوصا در بازارهای خارجی عالی ترین انتخاب میتواند باشد.

در نی ریز ارقام محلی و دیگر ارقام انار نیز تولید میشود که انارهای درجه یک به صورت تازه خوری و انارهای کیفیت پایین به کارخانه های فراوری انار در نی ریز فرستاده میشود و به کنسانتره انار، رب انار، آب انار و یا … تبدیل میشود.

صادرات انار نی ریز به کشورهایی که مسافت نزدیک تری دارند با سرعت و حجم بالاتری انجام میگیرذ.

انار نی ریز

قیمت انار نی ریز

برای تعیین قیمت انار نی ریز باید فاکتورهای زیادی را بررسی کرد ولی مهم ترین آن این است که انار نی ریز را میخواهیم به بازار داخل ارسال کنیم یا بازارهای خارجی لزا در این صورت با توجه به تفاوت در گرید، بسته بندی، کیفیت و حمل و نقل قیمت نهایی متفاوت خواهد بود.

اما به طور کلی با توجه به هزینه های جاری تولید انار و ارزش پایین پول ایران، قیمت انار ایران در مقایسه با کشورهای دیگر تولیدکننده انار خیلی مناسب تر است و حتی قیمت بعضی کشورها دو تا سه برابر قیمت انار صادراتی ایران است.

با این تفاسیر انتظار میرود هر سال به تعداد خریداران خارجی انار ایران افزوده شود و حجم زیادتری از انار نی ریز به بازارهای صادراتی تزریق گردد.

قیمت انار نی ریز

مناسب ترین قیمت انار

تعیین مناسب ترین قیمت انار با توجه به نوسانات شدید بازار و عدم ثبات آن گاهی اوقات بسیار مشکل است اما قیمت انار در شرایطی معقول و منطقی خواهد بود که واسطه ها در خرید و فروش انار نقشی نداشته باشند.

با حذف واسطه ها قیمت ها بسیار کاهش می یابد و معاملات سریعتر و ارزان قیمت تر انجام خواهد گرفت لزا نکته مهم این است که در این صورت هر دو طرف معامله اعم از خریدار و فروشنده راضی و خرسند معامله را انجام میدهند و سود مناسبی عاید آنها میگردد.

مناسب ترین قیمت انار

انواع واریته های انار نی ریز

واریته و ارقام مختلفی در نی ریز کشت میشود و به طور کلی نی ریز تنها شهر تولیدکننده انار در ایران است که تقریبا همه ی واریته های انار را میتوان در این شهر مشاهده کرد اما اغلب آنها ارقام صادراتی دانه قرمز و دانه مشکی هستند.

واریته های مهم که در نی ریز کشت میشود به قرار زیر است:

  • انار رباب صادراتی
  • انار میخوش
  • انار محلی
  • انار نادری
  • انار دان سیاه
  • انار شیرین
  • انار بدون هسته
  • انار شهوار
  • انار پوست سیاه

[highlight color=”orange”]انارهای محلی و انارهای توری درجه پایین به کارخانه ی فراوری انار در نی ریز، مشهد، ارومیه و یزد فرستاده میشود و تبدیل به فراورده های خاص انار میشود که آنها هم از بهترین کیفیت ممکن برخوردار هستند و به بازارهای کشورهای خاورمیانه و عربی صادر میگردد.[/highlight]

انواع واریته های انار نی ریز

صادرات انار نی ریز

شرکت کشت و صنعت آی نار با در اختیار داشتن سردخانه و سالن سورتینگ در محدوده شهر نی ریز و به کارگیری کارگران آموزش دیده و باتجربه در محیطی بسیار بهداشتی اقدام به بسته بندی و سورتینگ و صادرات انار نی ریز مطابق شرایط و قوانین روز دنیا می نماید.

این شرکت با بهره گیری از باغداران نمونه و متخصصین کشاورزی و صادرات، با استفاده از تکنولوژی های جدید نسبت به کنترل کیفی محصولات انار با برند آی نار اقدام میکند تا انار ارگانیک و کاملا سالم را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و سعی میکند با به کارگیری روش هایی مدت زمان نگه داری انار را افزایش دهد تا در حین حمل به کشورهایی که مسافت طولانی دارند، کمترین خسارت به آنها وارد گردد.

بازارهای هدف شرکت آی نار اغلب کشورهای خاورمیانه، کشورهای عربی و کشورهای اروپایی هستند که در این بین بعضی از کشورها فعالیت بیشتری را در زمینه واردات انار ایران نشان می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما