صادرات انار سورت شده به عمان

میزان صادرات انار سورت شده ایران به عمان در سال های گذشته چه مقداری بوده است؟ آیا عمان از کشورهای خریدار انار عمان به صورت عمده است؟

برای صادرات انار باید این محصول را سورت کنیم و به دیگر کشورها صادر کنیم چرا که انار بدون بسته بندی مناسب در بازارهای خارجی و صادراتی خریشداری ندارد و یا با قیمت مناسبی به فروش نمی رسد.

انار سورت شده

انار برای بازارپسندی و فروش با قیمت بالاتر باید مراحلی را طی کند که رعایت هر چه بهتر این مراحل و نکات در فروش بهتر انار تاثیر بسزایی دارد لزا یکی از این مراحل سورتینگ انار و بسته بندی انار طبق گریدهای مشخص است.

برای سورتینگ انار نیاز به نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص است که از بازارهای هدف آشنایی کامل داشته باشد و بتواند با معیارهای بازار هدف بسته بندی انار را انجام دهد تا بیشترین بازدهی را برای فروشنده داشته باشد.

انار سورت شده

صادرات انار ایران به عمان

عمان یکی از کشورهایی است که به لحاظ وضعیت جغرافیایی و مسافت کوتاهی که با ایران دارد هم چنین دسترسی به آبهای آزاد واردات کالاهای ایرانی را در حجم زیادی انجام می دهد و یکی از این محصولات انار است که با توجه به قیمت بسیار مناسب آن در مقایسه با کشورهای دیگر تولیدکننده انار، کشور عمان از این فرصت به خوبی استفاده می کند و در تناژ بالا انواع انار صادراتی ایران را خریداری میکند.

بیشترین حجم صادرات انار ایران به کشورهای عربی صورت میگیرد چرا که این کشورها مصرف کننده صد در صدی انار هستند و خود قادر به تولید این محصول نیستند لزا این مصرف کننده بودن آنها را مجبور به خرید انار از ایران میکند چرا که از همه لحاظ این خرید برای آنها مقرون به صرف خواهد بود.

صادرات انار ایران به عمان

صادرات انار سورت شده

قرن 21 فروش و عرضه محصولات به روش های سنتی و با همان طرز تفکر امکان پذیر نیست و باید روش های به روز را جایگزین کرد، لزا باید به فاکتور زیبایی تبلیغات و لیبل بسته بندی اهمیت زیادی داد چرا که اولین چیز در نظر مشتری ظاهر بسته بندی و خود میوه انار است که مشتری را ترغیب به خرید انار میکند.

شرکت های صادرکننده کالا و خصوصا میوه اگر به این فاکتور توجه ویژه ای نداشته باشند از بقیه رقبا عقب می افتند و نمی توانند محصولات خود را در بازارهای خارجی یا حتی داخلی به فروش برسانند.

صادرات انار سورت شده با بسته بندی مناسب اولین گام مهم در صادرات موفق انار به دیگر کشورها است و این تبلیغات باعث افزایش مشتری نیز می گردد.

صادرات انار سورت شده

مشتری پسندی انار ایران در بازار عمان

برای صادرات انار به کشورهای مختلف مهم ترین نکته شناخت بازار هدف به صورت کامل و آگاهی از اینکه چه نوع انار با چه کیفیت و قیمتی باید تهیه شود هم چنین نوع و کیفیت بسته بندی باید چگونه باشد تا با بیشترین بازدهی همراه باشد.

تنها در این صورت است که درصد مشتری پسندی انار صادرشده به بالاترین حد خود نزدیک میشود و صادرکننده سود خوبی از این معامله کسب میکند.

به همین خاطر است که باید قبل از ورود به صادرات، بازار کشورهای مختلف را به خوبی شناخت و نقاط ضعف و قوت آن را تحلیل کرد و سپس طبق آن اقدام به تهیه انار و صادرات آن کرد.

قدم دیگری که در این میان میتواند به فروشندگان و صادرکنندگان انار کمک کند، شناخت رقبا و ایجاد تفکرهایی برای سبقت گرفتن از آنها یا نزدیک شدن به کیفیت آنهاست تا بتواند در بازار دوام بیاورد در غیر این صورت عمر مجموعه کوتاه خواهد بود و بعد از مدتی رقبا آن را به راحتی کنار خواهند زد و خود بازار را در دست خواهند گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما