خریدار انار صادراتی مرغوب

خریدار انار صادراتی مرغوب برای تهیه این محصول برای بازارهای هدف میتواند با مجموعه تجاری آی نار در تماس باشد. انار صادراتی مرغوب در انواع مختلف رباب، ملس، شیشه کپ، نادری و … دارای خریدارهای متعدد با بهترین قیمت ممکن می باشد.

[highlight color=”yellow”]بازرگانی آی نار عرضه کننده انواع انار درجه یک به صورت عمده می باشد[/highlight]. انار تولیدشده در ایران به صورت عمده به بازارهای هدف صادر میگردد و به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب مشتریان مشتریان این کالا در خارج از کشور بسیار زیاد می باشد.

خریدار انار صادراتی درجه یک

انار بازرگانی آی نار جهت خرید عمده شامل انواع انار درجه یک و ممتاز بوده و خرید انار به شرط دارا بودن کیفیت بالا و قیمت مناسب قطعی است. انار خریداری شده توسط این مجموعه برای صادرات به کشورهای دیگر مورد استفاده قرار میگیرد لزا انار خریداری شده باید کیفیت درجه یک و برتر را دارا باشد. این نوع انار باید مبرا از هر نوع سم زدگی باشد و ارگانیک تولید شود.

گروه تولیدی و بازرگانی آی نار خریدار انواع انار صادراتی بوده و آمادگی عقد قرارداد با قیمت روز را با تمام متقاضیان عزیز دارد.

خریدار انار صادراتی درجه یک

خرید انار صادراتی مرغوب ایران

گروه های خریدار انواع انار صادراتی مرغوب برای فروش و عرضه در بازارهای اروپا، آسیای میانه هم چنین حوزه خلیج فارس میتوانند با واحد تامین کالا مجموعه صادرکننده آی نار در تماس باشند.

لازم به ذکر است که انار صادراتی برای بازارهای هدف خارجی را نمیتوان از هر مجموعه یا واسطه و تامین کننده ای تهیه کرد زیرا استانداردهای اتحادیه اروپا  و کشورهای آسیای میانه بسیار سخت گیرانه است و خریدار را ملزم میدارد تا به جای خرید از کشاورز و باغ دار از صادرکننده ای خرید کنند که استانداردهای این کشورها را به صورت کامل تضمین کنند و ارائه نمایند.

خرید انار صادراتی مرغوب ایران

خریداران انار صادراتی ایران

بیشتر خریداران انار صادراتی ایران کشورهای عربی، آسیای میانه و شرقی و اروپایی هستند که سالانه مقدار قابل ملاحظه ای از آن از ایران خریداری میکنند.

انار در ایران با کیفیت ممتازی تولید و پخش میگردد از جمله مهم ترین شهرهای تولیدکننده انار میتوان به نی ریز، فردوس، ساوه و کوهدشت اشاره داشت.

برای اطلاع از قیمت و شرایط صادرات این محصول میتوانید با واحد صادراتی مجموعه آی نار در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما