انار رباب نی ریز فارس

انار رباب نی ریز فارس از بهترین برندهای انار در بازار است که دارای کیفیت استاندارد می باشد و به دلیل طعم منحصر به فرد آن با استقبال مصرف کنندگان روبرو است.
انار با طعم های مختلفی که دارد به عنوان یکی از میوه های پرمصرف در بین اقشار مختلف جامعه به حساب می آید و از این رو در هر نقطه از کشور گونه های مختلف آن کشت می شود.
سیب سمیرم و انار حاوی انواع ویتامین ها و مواد مناسب جهت بهبود دستگاه گوارش می باشد و علاوه بر مصرف روزمره در تهیه برخی غذاها به کار گرفته می شود.

انار در کند شدن روند پیری سلول های بدن مناسب بوده و از این رو به اشکال مختلف در تهیه مواد بهداشتی آرایشی استفاده می گردد.

انار رباب نی ریز

انار رباب نی ریز را می توان از نمونه های باکیفیت و استاندارد این محصول به حساب آورد که تولید استان فارس بوده و جزء انارهای قرمز و آبدار پرفروش است.
از انار رباب نی ریز به دلیل پرآب بودن برای تهیه آبمیوه های خالص و ترکیبی در صنایع تولیدی مواد غذایی در حجم عمده بهره گرفته می شود، همچنین انار رباب نیریز دارای پوست نازک است و از این رو می توان به راحتی دانه های آن را جدا کرد.

[toggle title=”همکاری ویژه با تجار برای صادرات انار” state=”open”]کلیه تجار و خریدارانی که قصد خرید و فروش عمده انار مرغوب را دارند، شرکت آی نار با تهیه انار مرغوب رباب نی ریز با نازلترین قیمت میتواند آن ها را در خرید بی دردسر و ارزان انار کمک کند.[/toggle]

انار رباب نی ریز

انار نی ریز فارس

از ویژگی های انار نی ریز فارس که عمدتا در تولیدی های فعال در حوزه نوشیدنی به کار گرفته می شود ماندگاری بالای آن می باشد. انار نی ریز به دلیل پوست پرآبی که دارد مدت زمان زیادی آب درون بافتی آن حفظ شده و از خشک شدن دانه های آن جلوگیری می شود، به همین دلیل می توان انار رباب نی ریز را جهت مصارف آتی نیز در انبارها ذخیره کرد.

انار رباب دارای پوست قرمز رنگ است که دانه های آن اغلب قرمز و گاهی هم به رنگ مشکی است.

علت تفاوت رنگ پوست انار زمان برداشت انار است که در رنگ پذیری انار تاثیر دارد، هر چه انار را دیرتر برداشت شود و سرما به آن اثر کند به اصطلاح سرما خورده شود، دانه های انار از قرمز به مشکی تغییر پیدا می کنند و طعم آن هم شیرین تر می گردد.

انار نی ریز فارس

مشخصات ظاهری انار رباب

انار رباب به لحاظ ظاهری سیقل ترین نوع انار به حساب می آید به طوری که کاملا صاف بوده و برجستگی دانه های انار به سختی از روی پوست قابل تشخیص است زیرا این نوع انار دارای پوستی قطور است که باعث میشود در حمل و نقل های طولانی دچار آسیب کمتری به نسبت دیگر انواع انار شود لزا با این اوصاف میتوان انار رباب را یکی از بهترین انواع انار برای صادرات تلقی کرد.

[toggle title=”غالب اوزان انار رباب” state=”open”]این انار معمولا از 200 گرم تا 700 گرم تولید میشود که غالبا انار باغات در رنج 250 گرم تا 450 گرم قرار میگیرند و انار بزرگ یا به اصطلاح سوپر به ندرت در باغات پیدا میشود.[/toggle]

برای خرید عمده انار رباب با قیمت عرضه مستقیم میتوانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و خواسته خود را به آن ها منتقل کنید.

مشخصات ظاهری انار رباب

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما